-
31. Data: 2004-07-12 15:01:34
Temat: Re: Zaklad Energetyczny
Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>
Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:40F27950.6090804@gazeta.pl...
>
>
> > Masz rację Twoim skromnym zdaniem. Zdanie prawników nie raz jest inne.
> problem rozwiązałoby przekierowywanie klientów do call center a nie do
> dyspozytorów, którzy powinni mieć co innego na głowie a nie tłumaczenie
> klientom, że jest awaria i co to jest awaria.
Problem czego? Jakości pracy administracji (bo w sumie to wywołało ten
wątek), czy nagrywania rozmów.
Co do tzw. caal center mam mieszane odczucia. Doskonałym zaprzeczeniem sensu
tego pomysłu jest błękitna linia największego naszego operatora krajowego w
dziedinie usług telekomunikacyjnych telefonii przewodowej.
--
Jerzy Wawrzyniak
J...@k...chip.pl
-
32. Data: 2004-07-13 11:32:02
Temat: Re: Zaklad Energetyczny
Od: Azazell <j...@g...pl>
Użytkownik Jerzy Wawrzyniak napisał:
> Co do tzw. caal center mam mieszane odczucia. Doskonałym zaprzeczeniem sensu
> tego pomysłu jest błękitna linia największego naszego operatora krajowego w
> dziedinie usług telekomunikacyjnych telefonii przewodowej.
>
a jednak tu i ówdzie taka instytucja działa
--
z pozdrowieniami
Azazell
-
33. Data: 2004-07-13 19:33:54
Temat: Re: Zaklad Energetyczny
Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>
Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cd0h9a$4s1$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Użytkownik Jerzy Wawrzyniak napisał:
>
>
> > Co do tzw. caal center mam mieszane odczucia. Doskonałym zaprzeczeniem
sensu
> > tego pomysłu jest błękitna linia największego naszego operatora
krajowego w
> > dziedinie usług telekomunikacyjnych telefonii przewodowej.
> >
>
> a jednak tu i ówdzie taka instytucja działa
I bardzo dobrze, ale częściej jest to bełkot monopolisty. Największego
naszego operatora krajowego w dziedinie usług telekomunikacyjnych telefonii
przewodowej.
--
Jerzy Wawrzyniak
J...@k...chip.pl