  • 31. Data: 2004-07-12 15:01:34
    Temat: Re: Zaklad Energetyczny
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:40F27950.6090804@gazeta.pl...

    > problem rozwiązałoby przekierowywanie klientów do call center a nie do
    > dyspozytorów, którzy powinni mieć co innego na głowie a nie tłumaczenie
    > klientom, że jest awaria i co to jest awaria.

    Problem czego? Jakości pracy administracji (bo w sumie to wywołało ten
    wątek), czy nagrywania rozmów.
    Co do tzw. caal center mam mieszane odczucia. Doskonałym zaprzeczeniem sensu
    tego pomysłu jest błękitna linia największego naszego operatora krajowego w
    dziedinie usług telekomunikacyjnych telefonii przewodowej.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    J...@k...chip.pl

  • 32. Data: 2004-07-13 11:32:02
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Użytkownik Jerzy Wawrzyniak napisał:

    > Co do tzw. caal center mam mieszane odczucia. Doskonałym zaprzeczeniem sensu
    > tego pomysłu jest błękitna linia największego naszego operatora krajowego w
    > dziedinie usług telekomunikacyjnych telefonii przewodowej.

    a jednak tu i ówdzie taka instytucja działa
    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

  • 33. Data: 2004-07-13 19:33:54
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>

    > a jednak tu i ówdzie taka instytucja działa

    I bardzo dobrze, ale częściej jest to bełkot monopolisty. Największego