    From: "Dulek" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaklad Energetyczny
    Date: Thu, 8 Jul 2004 19:25:21 +0200

    Czesc, pierwszy raz pisze na grupe.
    Pewnie sprawa jest prosta, ale moze ktos ma jakis pomysl, jak tu dziadom
    troche zycie uprzykrzyc, opisze krotko.
    Mieszkam na osiedlu, na ktorym sa notoryczne przerwy w dostawie energii
    elektrycznej. W poprzednim tygodniu, w piatek (piata przerwa w tygodniu), w
    koncu zadzwonilem do enegretyki, nabluzgalem im, ze powinno sie ich
    wszystkich tu przeprowadzic i odlaczyc prad, ze XXI wiek mamy i takie tam.
    Gostek zachowal klase, powiedzial do sluchawki, ze sprawdzi co jest grane i
    rozmowa sie skonczyla. Za jakie pol godziny przyszli do mnie panowie z
    pogotowia energetycznego z kwitem, ze nieuzasadnione wezwanie i mam bulic 4
    dychy (kwit przyjdzie poczta). Jako, ze okazalo sie, ze to administracja
    budynku odlaczyla prad (jakies przerobki) - podpisalem kwit i przeprosilem
    za zamieszanie. Dzisiaj przyszla faktura na 80 PLN, nawet sie zbytnio nie
    zdziwilem - przyzwyczaili mnie do tego, ze sa dziady. Zdaje sobie sprawe, ze
    z koniem kopac sie nie powinienem, ale macie moze jakis pomysl, jak
    zareklamowac uslugi rejonu energetycznego, pod ktory podlegam? No i nie
    wzywalem tego pogotowia, tylko mieli sprawdzic, o co biega, jednak kwit im
    podpisalem.
    Pozdr. Dulek