  • 11. Data: 2020-04-20 11:30:05
    Temat: Re: Zakaz odwołany ? nie znowelizowali §5 ?
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    > Czyje?
    >
    > Robert

    wskaźników gospodarczych?

  • 12. Data: 2020-04-20 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik DaNsOuNd d...@t...pl ...

    > gdyż to są działania o charakterze gospodarczym nie zdrowotnym. Słupki
    > pikują w dół to trzeba je zatrzymać - w doopie ze zdrowiem obywateli.
    > Włącz myślenie, gdyż nikt tego za Ciebie nie zrobi!!!!!

    Nie badz niemiły tylko dlatego ze nie wyłapałes pytania retorycznego...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 13. Data: 2020-04-20 14:00:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2020-04-19 o 23:59, Budzik pisze:
    [...]
    >Mają dwadzieścia dni na przekonanie głosujących że robią dobrze
    >i chcą dobrze. I już się zastanawiam jak im to wyjdzie?

    Zawsze moga oglosic koniec wirusa i odblokowac wszystkie zakazy.
    Oczywiscie dzieki profilaktycznej polityce rzadu.

    Potem byle przeczekac do wyborow ukrywajac wyniki :-)

    J.

  • 14. Data: 2020-04-20 14:17:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    DaNsOuNd napisał(a) :

    > gdyż to są działania o charakterze gospodarczym nie zdrowotnym. Słupki
    > pikują w dół to trzeba je zatrzymać - w doopie ze zdrowiem obywateli.

    Jak to było? Rząd powiedział, że pragnie dobra wszystkich Polaków.
    Wszyscy Polacy zaczęli w panice ukrywać swoje dobra.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 15. Data: 2020-04-20 15:18:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > Przyznaje ze moje pytanie miało charakter retoryczny ;-D
    >
    > Bije sie tylko z myslami czy oni tak rzeczywiście z głupoty czy to jednak
    > jest ten przysłowiowy osioł którego teraz wyprowadzaja z pokoju zostajac
    > bohaterami, niemniej ocene działań w stylu zamykania lasu mamy chyba
    > pdoobną.

    To była koza:P

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-04-20 15:41:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.04.2020 o 23:59, Budzik pisze:

    > Ja bym zapytał po co wprowadzać zakaz kiedy jest mniejsza ilość
    > zakażonych a ściągać go wtedy kiedy ta ilość się zwiększyła...?

    Celem wprowadzenia różnego rodzaju restrykcji nie było zatrzymanie
    pandemii, bo to niemożliwe i wiadomo, że prawie każdy człowiek z tym
    wirusem się spotka. Chodziło o to, by złagodzić przyrost na tyle, że
    służba zdrowia będzie nadążała pomóc tym, którzy pomocy potrzebować będą.

    Widocznie osoby decyzyjne uznały, że teraz nasze zdolności udzielenia
    pomocy mają jakieś "luzy". Bo z kolei też w nieskończoność wszyscy
    pozamykani nie możemy siedzieć.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2020-04-20 16:23:28
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik DaNsOuNd d...@t...pl ...

    > Nie badz niemiły tylko dlatego ze nie wyłapałes pytania retorycznego...

    Padło pytanie to padła też odpowiedź. Żadnej złośliwości lub
    uszczypliwości z mojej strony nie planowałem.

  • 19. Data: 2020-04-20 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > udzielenia pomocy mają jakieś "luzy". Bo z kolei też w
    > nieskończoność wszyscy pozamykani nie możemy siedzieć.

    Ty tak na serio?
    ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 18. Data: 2020-04-20 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To była koza:P

    Cholera, dlaczego mi sie osioł skojarzył...? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 20. Data: 2020-04-20 18:49:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2020 o 16:59, Budzik pisze:

    > Cholera, dlaczego mi sie osioł skojarzył...? ;-)

    I tak dobrze, że nikt nie pytał co rabin z tą kozą robił:)

    --
    Shrek