  • 1. Data: 2020-04-16 11:26:13
    Temat: trawa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pojawily sie automaty z maseczkami, ale polowe zajmuje inny towar.

    napis glosi, ze to weedpoint.pl

    zobaczcie na "produkty".

    O co tu chodzi - trawa bez bez trawy, czy nam Unia zalegalizowala ?
    Ceny zdaja mi sie byc wysokie, ale chyba zamierzaja na tym zarobic ...

    J.

  • 2. Data: 2020-04-16 12:27:01
    Temat: Re: trawa
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 16.04.2020 o 11:26, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > O co tu chodzi - trawa bez bez trawy, czy nam Unia zalegalizowala ?
    > Ceny zdaja mi sie byc wysokie, ale chyba zamierzaja na tym zarobic ...

    Trawa bez trawy.

    Znaczy - bez tego najważniejszego związku odurzającego. Po co komu taka
    trawa, to nie wiem, ale się sprzedaje...

    MJ

  • 3. Data: 2020-04-16 12:35:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2020 12:27:03 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Znaczy - bez tego najważniejszego związku odurzającego. Po co komu taka
    > trawa, to nie wiem, ale się sprzedaje...

    Jakoś jesienią był u nas straszny wysyp "sklepów konopnych" chyba z 8 otworzyli. Albo
    jakieś przepisy złagodzili albo jakaś franszyza weszła na rynek albo to i to. Olejki
    eteryczne i inne tego typu pierdoły tam sprzedają.

    Z tego co widzę to co najmniej 5 już zamknięte więc chyba biznes słaby

  • 4. Data: 2020-04-16 20:43:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-16 o 11:26, J.F. pisze:
    > napis glosi, ze to weedpoint.pl

    I u Ciebie za rogiem. :-)
    ul. Piłsudskiego 74/320
    50-020 Wrocław

    Robert

  • 5. Data: 2020-04-16 20:55:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >I u Ciebie za rogiem. :-)
    >ul. Piłsudskiego 74/320
    >50-020 Wrocław

    Taaa ... ciekawe, to ma jakis zwiazek przyczynowo skutkowy

    Prokuratura Regionalna we Wrocławiu
    ul. Piłsudskiego 76/78 i 15/17
    50-020 Wrocław

    Potwierdza legalnosc, czy powoduje ? :-)

    J.