  • 111. Data: 2006-11-20 12:22:16
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Krzysztof Stachlewski napisał(a) :

    > To co mówisz nie jest nawet straszne.
    > Straszne jest to, że tak może myśleć i myśli policja, prokuratorzy,
    > ustawodawcy...

    Z ust mi to wyjąłeś.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: na Onet czasem listy nie dochodzą !!!

  • 112. Data: 2006-11-20 12:23:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

  • 113. Data: 2006-11-20 12:25:07
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Uciales moj cytat dokladnie w miejscu w ktorym pisalem ze nic tam
    > nielegalnego nie bylo:
    > "i na koniec jak nic nie znajda to nawet przepraszam".
    > Przeciez nie powiedzialem ze na Twoim lapotopie bylo cos nielegalnego.
    > Zreszta w policyjnym panstwie nie trzeba miec czegos nielegalnego aby
    > zabrali komputer
    > do badania, wystarczy takie wrogie klasowo i wywrotowe dzialanie jak
    > szyfrownie hdd czy
    > czyszczenie logow. Wielki Brat patrzy i chce wiedziec wszystko.
    >
    > Daniel

    Przepraszam, tego niezauważyłem:)
    pzdr mk

  • 114. Data: 2006-11-20 12:46:37
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Coś kłamiesz. Wiadomo, że trzeba pojechać z dokumentami, żeby
    popatrzyli. Z tego co słyszałam od dwóch osób to pomagają. Nawet w sądzie.

    Dlaczego wpisałeś to w sygnaturkę, żeby wycieło?
    Musiałam skopiować i wkleić.
    --
    animka

    Dzwoniłem dziś tam i powiedzieli, że owszem gdy podjadę z dokumentami, lub
    pocztą wyślę oni obejrzą i powiedzą co można z tym zrobić - czyli mogą
    podpowiedzieć gdzie zwrócić się w danej sprawie, mogą pomóc sformułować
    pismo i to wszystko. Pod żadną inną postacią nie są w stanie pomóc, a już na
    pewno nie mogą występować w sprawie przed sądem, są tylko studentami. Nawet
    do akt sprawy nie mogą zajrzeć.
    Robią to w ramach nauki i za to otrzymują oceny od swoich wykładowców.
    Jeszcze jedno: Prawie każda sprawa jakiej się podejmują trwa około miesiąca,
    półtora, czyli twoja sprawa jest przez jakiś czas wałkowana na zajęciach
    (może piszą wypracowania na ten temat, a później otrzymują oceny) -
    najlepsza praca po zatwierdzeniu idzie do ciebie:)

    pzdr mk
    p.s. Zawsze to coś:)

  • 115. Data: 2006-11-20 13:10:32
    Od: Przemek <p...@g...pl>

    Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail p...@W...gazeta.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ale na takiej podstawie to mozna sprawdzic wszystkie wszystkie komputery w
    > Polsce - nie stosujmy nomenklatury ze jak sie nie przyznaje to jest
    > winny...

    nie, zauwaz ze przeszuakaniie nie bylo bezprawne, jest wiec roznica pomiedzy
    ta sytuacja a sytuacja w ktorej policjanci chodzi po domach szukajac
    softu.

    > BTW ja tez sie kiedys zastanawiałem nad zaszyfrowaniem dysku bo mam na
    > dysku dane zwiazane z dzialalnoscia mojego pracodawcy, oraz z dzialanosci
    > rodzinnej firmy i gdyby te dane gdzies wyciekly to... az mi ciarki po
    > plecach przeszły. Na zaszyfrowanie sie nie zdecydowałem, bo boje sie
    > utraty danych, ale nie sadze zebym podał hasło - w koncu po to ktos
    > szyfruje, zeby osoby postronne nie miały dostepu do danych.
    > Niemniej równiez mam wrazenie ze pytajacy wszystkie nie powiedział - ale
    > czy mozna mu sie dziwic?

    ja sie nie dziwie policjcantom ze nabieraja podejrzen jezeli ktos w takiej
    sytuacji odmdawia podaniai hasla lub wpisania go, inna sprawa jest gdyby
    udostepnil komputer, nic by nie znaleziono a amimo to zostal zabrany.

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigninewziobror.org -> Obrona Konienczna

  • 116. Data: 2006-11-20 13:14:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "smogg" <smogg9@USUN_TOop.pl> napisał w wiadomości

    > Idę o zakład, ze co najmniej mieli legitymacje służbową. To generalnie z
    > punktu widzenia pytającego wystarczy.

    do zgloszeniia przekroczcenia uprawnien z pewnoscia jezeli ich celem bylo
    sprawdzdenie softu.

    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 117. Data: 2006-11-20 13:30:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Myslisz, ze sobie nie poradza? Format C: i po twoim linuxie ;]

    Primo: chodziło mi o to, że przy takim podejściu to praktycznie każdy
    prywatny linux to "na pewno pirat", bo do tego ani płyty, ani faktury
    nie będzie...

    Secundo: nawet, jeśli odpalą jakiś mikrosyfowy "system" z płytki, to i
    tak "format c:" nic nie da - partycje linuxowe z punktu widzenia
    DOS/Windows nie istnieją jako dyski logiczne.

  • 118. Data: 2006-11-20 13:32:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mirekk wrote:

    > A co to zmienia?

    Linuxy co do zasady ściąga się nieodpłatnie z sieci.

    Czyli co do zasady faktur oraz nośników brak.

  • 119. Data: 2006-11-20 13:45:00
    Od: M <m...@w...pl>

    mirekk napisał(a):
    > Młotek był przenośnią, napewno nie był to śrubokręt do rozkręcania
    > komputerów skoro została uszkodzona obudowa a HD rozwalony boot sektor i nie
    > szło go uratować bez formatowania. Komputer zostal wysłany do biegłego,
    > który też wydał opinie, iż oprogramowanie na nim jest pirackie, a nie
    > było!!!

    Po tym co samemu przeżyłem to śmiem podejrzewać, że biegli policji lub
    prokuratury to zwykli znajomi, którzy do każdej sprawy kopiują gotową
    opinię i inkasują należność. A dominujące w prokuraturach prokurwy są z
    tekiego obrotu sprawy zadowolone.

  • 120. Data: 2006-11-20 13:46:00
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 11:08:57 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Czy ty przyznajesz się do codziennego czyszczenia pustych partycji na
    > dysku, szyfrujesz 500GB danych na innych partycjach oprócz partycji C,
    > używasz softu opartego na PGP, kupujesz w promocji 500 sztuk czystych płyt
    > DVD tylko po to, aby w dowolnej chwili móc zrobić sobie kopię zapasową
    > systemu legalnym programem, kasujesz cookies i historię odwiedzanych stron
    > ? Bez urazy, ale takie działania są zbędne nawet przed wścipskimi
    > współmieszkańcami. Wystrczy prosta metoda hasła na wygaszacz oraz bios przy
    > ponownym restarcie i po kłopocie.

    Zazdroszczę Ci że masz komputer z którego tylko Ty korzystasz w domu...

    Pozdrawiam,
    Henry - szyfrujący wszystko co się tylko da