  • 1. Data: 2005-01-04 14:22:39
    Temat: Zajęcie konta a zamknięcie konta
    Od: Cezar <c...@i...net.pl>

    Komornik zajął konto w banku. Właściciel konta chce jednak
    je zamknąć, gdyż napewno nie będą wykonywane jakiekolwiek operacje
    na tym koncie. Bank nie może zamknąć konta, bo komornik
    zajął konto. Bank co miesiąc nalicza wszelkie opłaty związane
    z kontem, a zatem powstaje błędne koło: rośnie dług wobec banku,
    bo nie można zamknąć konta zajętego przez komornika !

    Moim zdaniem wystarczy, że bank napisze pismo do komornika,
    że właściciel zamyka konto i niech komornik je zwolni.
    Bank cały czas wypiera się, że nie może.

    Może jednak może ?

    --
    Pozdrawiam,
    Cezary

  • 2. Data: 2005-01-04 14:41:42
    Temat: Re: Zajęcie konta a zamknięcie konta
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezar"

    > Moim zdaniem wystarczy, że bank napisze pismo do komornika,
    > że właściciel zamyka konto i niech komornik je zwolni.
    > Bank cały czas wypiera się, że nie może.
    >
    > Może jednak może ?

    bank może, ale komornik nie zwolni.
    miałem podobny przypadek z zajeciem przez US.
    dopiero po rozliczniu z urzędem zwolnił konto
    a ja za 2 lata musiałem zapłacić zaległe opłaty w banku
    ( też się z nimi nie dało dogadać że przecież nic się nie działo
    nawet wyciągów nie wysyłali)

    macso

  • 3. Data: 2005-01-04 15:09:41
    Od: Cezar <c...@i...net.pl>

    macso napisał(a):

> [...]
    > a ja za 2 lata musiałem zapłacić zaległe opłaty w banku
    > ( też się z nimi nie dało dogadać że przecież nic się nie działo

    Przecież to paranoja. Powstaje błędne koło, za które jak zwykle musi
    płacić "najmniejszy". Wprawdzie umowa z bankiem jest podpisana, ale czy
    prawo nic nie mówi w tej materii ?

    Czy to nie nadaje się do rzecznika praw obywatelskich ?

    --
    Pozdrawiam,
    Cezary

  • 4. Data: 2005-01-04 15:38:34
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezar"

> [...]
    > prawo nic nie mówi w tej materii ?
    >
    > Czy to nie nadaje się do rzecznika praw obywatelskich ?

    na pewno się nadaje
    niepierwszy to bezsens , szczególnie bankowy

    macso

  • 5. Data: 2005-01-04 17:13:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > że właściciel zamyka konto i niech komornik je zwolni.
    > Bank cały czas wypiera się, że nie może.

    moze jednak nastepnym razem firmowe konto zaloz w mBanku,
    nic za prowadzenie nie placisz.

    P.

  • 6. Data: 2005-01-04 17:16:08
    Od: Cezar <c...@i...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > moze jednak nastepnym razem firmowe konto zaloz w mBanku,
    > nic za prowadzenie nie placisz.

    Jak było zakładane konto, to mBanku jeszcze nie było. A poza tym wcale
    nie musi to być konto firmowe ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Cezary

  • 7. Data: 2005-01-04 18:00:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak było zakładane konto, to mBanku jeszcze nie było. A poza tym wcale
    > nie musi to być konto firmowe ;]

    :-) to tak na przyszlosc.

    P.