  • 1. Data: 2005-01-04 14:27:08
    Temat: zgłoszenie o naruszeniu prawa
    Od: "Reader" <m...@i...pl>

    Gdzie mogę złożyć zażalenie o naruszeniu prawa,
    jeżeli zostało ono naruszone przez lekarza:
    -na gruncie prawa cywilnego (o charakterze kontraktowym - niedotrzymanie
    umowy),
    -na gruncie prawa cywilnego (o charakterze deliktowym - czyny niedozwolone)
    -etyki lekarskiej
    -ustawy o wykonywaniu zawodu lekarza (odpowiednie artykóły, w tym także
    art-uły z rozdziału "karnego" )

    ??

    pozdrawiam
    Reader

  • 2. Data: 2005-01-04 19:08:12
    Temat: Re: zgłoszenie o naruszeniu prawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Reader" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niedozwolone)
    > -etyki lekarskiej
    > -ustawy o wykonywaniu zawodu lekarza (odpowiednie artykóły, w tym także

    Piszesz dość mgliście, ale generalnie, to ja bym zaczął od Izby Lekarskiej.

  • 3. Data: 2005-01-05 04:00:13
    Od: "Maciej \(pl\)" <m...@w...pl>

    Tam też się skierowałem :)