    From: Eddie <eddie76(wytnij)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zajecie komornicze przy braku mojego podpisu?
    Date: Sat, 15 Jan 2005 12:35:20 +0100

    Witam.
    Mam nastepujący problem.
    Podżyrowałem swego czasu koledze z pracy kredyt. spłacał go w miarę
    regularnie, ale ostatnimi czasy stracił zainteresowanie tym kredytem w
    związku z czym komornik sądowy na podstawie nakazu zapłaty wydanego
    przez bank zajął moją pensję.
    Jest jednak nastepująca sprawa, że ja nie podpisywałem umowy tego
    kredytu.
    Wyglądało to wtedy tak, że kolega wziął mój dowód osobisty pojechał do
    banku i wszystko sam załatwił, wszystkie podpisy na umowie złożył on.
    Czy bank na podstawie takiej umowy ma prawo zająć moja pensję i co teraz
    mam zrobić, w grę wchodzi 8 tys złotych.
    Dziekuję za zainteresowanie
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
    eddie76