  • Data: 2005-01-15 21:16:14
    Temat: Re: Zajecie komornicze przy braku mojego podpisu?
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:

    (..).

    > Najlepiej powództwo przeciwegzekucyjne do sądu.

    Ale musisz miec świadomość konsekwencji:
    1. możesz twierdzić, że kolega wszedł w posiadanie Twojego dowodu bez Twojej
    wiedzy (przynajmniej co do celu) i wtedy, jesli nie udowodnią Ci nieprawdy,
    to kolega będzie miec sprawę karną o oszustwo i poświadczenie nieprawdy,
    fałszerstwo i co tam sądowi do głowy przyjdzie;)
    2. Jesli sie przyznasz, że wiedziałeś, to co do Twojej odpowiedzialności
    bankowej sprawa różnie może się potoczyć, ale i tak kolega może miec sprawę
    karną o poświadczenie nieprawdy, a Ty tez o pomoc

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.