  • Data: 2005-01-16 01:10:35
    Temat: Re: Zajecie komornicze przy braku mojego podpisu?
    Od: "karrool" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:csc13m$7uk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
    >

    > (..).

    > Ale musisz miec świadomość konsekwencji:
    > 1. możesz twierdzić, że kolega wszedł w posiadanie Twojego dowodu bez
    Twojej
> [...]
    nieprawdy,
    > to kolega będzie miec sprawę karną o oszustwo i poświadczenie nieprawdy,
    > fałszerstwo i co tam sądowi do głowy przyjdzie;)
    > 2. Jesli sie przyznasz, że wiedziałeś, to co do Twojej odpowiedzialności
    > bankowej sprawa różnie może się potoczyć, ale i tak kolega może miec
    sprawę
    > karną o poświadczenie nieprawdy, a Ty tez o pomoc
    >
    > --
    > Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    > nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

    no przestępstwa ani pomocy to tutaj nie widzę
    o ile wiem to dowód możesz dać komu ci się tylko podoba za to nie każdy może
    go od ciebie zarządać:)
    dowód oczywiście udostępnił koledze celem przygotowania dokumentów kredytu
    czy jak tam zwał
    to że kolega go wykorzystał niezgodnie z przeznaczeniem
    a pracownik banku poświadczył nieprawdę również swoim podpisem to nie twoja
    wina,
    i tylko te dwie osoby mogą mieć ciepło, koleś równie dobrze mógł wziąc TV na
    raty i gdzie tu wina
    wpisanego do dowodu? ktoś chyba odpowiada za weryfikację podpisu? podpis się
    składa w obecności
    pracownika banku czy coś tam innego.
    a że korespondencja z banku przychodziła?
    no to co ?
    został poinformowany że że jego stawiennictwo osobiste nie było konieczne.
    a co z tym zrobić ?
    najprościej pójść do koleżki wyjaśnić w jakie g. wdepnął /fałszywy podpis/
    ma ci dac kasę na cały dług lub to wpłacić do banku to już szczegóły,
    w jakimś terminie 7 /14 dni, kij cię to obchodzi skąd to weźmie. /było
    myśleć jak sie fałszowało podpis/
    jeśli nie to zawiadomienie o przestepstwie itp. cała machina.
    gostek z punktu do pierdla na kilka latek ty jemu proces o kaskę
    jak ma żone to będzie z kogo sciągnąć jak nie to domek na licytacje .
    przy takich argumentach kaska się znajdzie.
    a z gostkiem poleć jak z g......m. to nie jest twój kolega
    tyko tak ci się wydawało i raczej bez sentymentów nie warto mieć takich
    znajomych
    to gwarancja kłopotów ale to akurat już wiesz.
    jest to przypadek gdzie warto spalić za sobą most.
    a zacznij od adwokata za pieniądze bo to żartów nie ma.
    pewnie usłyszysz to samo ale będziesz pewny no i na pewno będą jakieś
    korekty
    ale to już on się na tym zna