  • 11. Data: 2010-05-13 07:56:43
    Temat: Re: Żądanie pieniedzy za podpis
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:d68lu5l0i7l6cgutl4034b9q82h3vrso97@4ax.com...

    > - zlozyc zawiadomienie o przestepstwie? do prokuratury czy sadu?

    Dobre dobre :)
    Z jakiego niby artykulu to rzekome przespstwo?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-05-14 13:06:24
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Tak na prawdę nie jest to dowód 100%. Treść nie powinna się zachować w
    > sieci, natomiast zawartość pamięci telefonu można teoretycznie
    > spreparować.
    > To fakt, niektóre sądy taki dowód uznają zwłaszcza jak druga strona nie
    > zaprze się rękoma i nogami.

    jestem prawie pewien ze zawartosc sms jest przechowywana przzez dlugi czas -
    tylko nie pamietam przez ile. Operator te dane ma
    btw jakbys wiedzial co pracownicy operatora moga robic z mmsami to 5 razty
    bys sie zastanawial przed wyslaniem mms zonie:)

  • 13. Data: 2010-05-15 20:30:39
    Od: Człowiek_który_wiedział_za_ dużo <a/a/d/d/r/r/e/e/s/s/.m/m/a/a/i/i/l/l/@hessk.com.pl>

    Użytkownik... he he - 'he(R)sk raczył napisać:

    > sadze, ze jest to dowod na to, ze szantaz mial miejsce.

    Jesteś idiotą czy masz zamiar idiotę z siebie zrobic?