  • Data: 2006-12-17 21:09:20
    Temat: Zabranie komputera - jego zwrot a prawo
    Od: "Andre NH" <a...@...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Zabrano mi jednostkę centralna komputera do badań z przyczyny innej, niż
    posiadanie nielegalnego oprogramowania - sprawa dotyczy zupełnie innego
    tematu (dla osób posiadających chęć konwersacji uświadomie na priv o co
    chodzi). Poddałem sie tzw. dobrowolnemu poddaniu się karze. Czyli przyznałem
    się skromnie, ze skruchą, do zarzucanego mi czynu. Wywiązałem się również z
    każdych punktów ustalonych przez Prokuratora będącymi wobec mnie środkami
    zapobiegawczymi , m.in. z punktu poręczenia majątkowego.
    Czy w związku z tym, mogę liczyć po zakończeniu badań komputera na jego
    zwrot?

    Andre NH