  • 21. Data: 2021-10-25 11:51:38
    Temat: Re: Zabójstwo z dnia 16 grudnia 1997 roku, oskarżona wyszła po 18 latach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6175bede$0$532$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 24.10.2021 o 20:49, Krzysztof kw1618 pisze:

    >I nie dała rady strzelić? To jakaś bzdura. Raz z każdej broni każdy
    >strzeli.

    Ale tu jesli dobrze widze, to byly co najmniej 3 strzaly.

    A coz to za rewolwer ?

    >A sędziowie nie? To akurat argument od rzeczy.

    Ale jaki sens mialaby grupa haraczowa we wrabianiu pracownicy ?

    >Mało to prawdopodobne. Co więcej, teraz "ci od haraczy" mieli by
    >jeszcze
    >większy powód, by ja zabić obawiając się, że w końcu powie prawdę.

    Teraz, to nie wiadomo czy grupa jeszcze istnieje, a poza tym 18 lat
    minelo, to o dowody coraz trudniej.

    Tylko co - miala by sie zona do falszywych zeznan przyznac?

    J.

  • 22. Data: 2021-10-25 11:58:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 24.10.2021 o 14:06, Marcin Debowski pisze:

> [...]

    Jak bylo zeznanie postrzelonej zony, to w zasadzie nie ma wiele
    watpliwosci.

    Wystarczy, ze sie pare razy pomyli w opisywaniu, i juz bedzie portret
    pamieciowy niewiarygodny.
    Tylko czy panowie policjanci to zauwazą ?

    Zona w co trafiona? Bo moze zona chciala meza zastrzelic, szczegolnie
    jak go o kochanke podejrzewala.

    >Kiedyś dziennikarze byli od wyjaśniania spraw. teraz są od tworzenia
    >teorii. Oni w artykułach nie piszą, jak jest. Nauczyli się pisać, czy
    >czasem tak nie było.

    A przypomnisz, ilu bylo podejrzanych w sprawie Papały ?

    Widac nie tylko dziennikarze :-P

    J.

  • 23. Data: 2021-10-25 12:15:26
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tylko co - miala by sie zona do falszywych zeznan przyznac?

    Po tylu latach nic jej nie grozi.

  • 24. Data: 2021-10-25 12:15:46
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Cos sie ujawnilo z tym rasowaniem?
    > Bo wczesniej nikt tego nie pisal.

    Superwizjer TVN.

  • 25. Data: 2021-10-25 12:18:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 11:51:38 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale jaki sens mialaby grupa haraczowa we wrabianiu pracownicy ?

    Pracownica wrobiona, więc organy nie szukają prawdziwego sprawcy, czyli
    ich.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 26. Data: 2021-10-25 12:22:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 24 Oct 2021 14:13:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Kiedyś dziennikarze byli od wyjaśniania spraw.

    No i wyjaśnili, że Przemyka zabili sanitariusze.
    Wcześniej też coś tam pisali o warchołach z Ursusa i Radomia, albo że
    syjoniści do Syjamu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2021-10-25 12:30:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2021 o 12:22, Olin pisze:

    > No i wyjaśnili, że Przemyka zabili sanitariusze.
    > Wcześniej też coś tam pisali o warchołach z Ursusa i Radomia, albo że
    > syjoniści do Syjamu.

    Przecież dlatego on tych dziennikarzy tak nieznosi. Kurwy jedne zamiast
    poczekać aż ziobrokratura umorzy albo odmówi wszczęcia i zapomnieć, to
    wyciagają co chwila jakiś niesprawdzone fakapy. Zwłaszcza na wrocław się
    uwzieli;)

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-10-25 14:19:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 12:30:23 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > poczekać aż ziobrokratura umorzy albo odmówi wszczęcia i zapomnieć, to
    > wyciagają co chwila jakiś niesprawdzone fakapy. Zwłaszcza na wrocław się

    Robert Policmajster niezawodnie by dostarczył niepodważalne dowody na
    niewinność funkcjonariuszy - zwłaszcza tych z Wrocławia - tylko nie
    pozwalają na to wewnętrzne przepisy. Stąd ta frustracja: wie o wszystkim a
    nie może nawet podać linki do artykułu w internetach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2021-10-25 22:47:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.10.2021 o 07:15, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Nie wiem, reportaż oglądałem raz, ale obejrze raz jeszcze.

    To zobacz, bo instrukcja do pakietu przewiduje pobieranie maksymalnie po
    8 godzinach. Nie wiem, jakie mieli wówczas pakiety.

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2021-10-25 22:49:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.10.2021 o 12:15, n...@o...pl pisze:
    > Po tylu latach nic jej nie grozi.

    Odpowiedzialność cywilna za spowodowanie pobytu w więzieniu też?

    --
    Robert Tomasik