  • Data: 2004-12-02 10:08:54
    Temat: ZUS wnosi o oddalenie sprawy sadowej - reagowac?
    Od: "Andrzej m." <O...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,
    Niedawno zlozyle sprawe do sadu - odwolanie od decyzji ZUS. Dostalem
    wlasnie do wgladu pismo w ktorym ZUS piszac do sadu wnosio o uchylenie
    mojego odwolania jakie zlozylem do sadu. Argumentuje to w identyczny sposob
    jak w odpowiedziach na moje odwolania (do ZUS'u), tworzac przepis ktorego
    nie ma w zadne ustawie, dodatkowo zaciemniajac sprawe.
    Moje pytanie: czy powinienem zareagowac w jakikolwiek sposob (np. piszac
    do sadu ze ZUS wypisuje bzdury), czy zostawic sprawe sadowi, liczac ze sad
    przeczyta dokladnie moje odwolanie i sam bzdury ZUS'owe zauwazy?

    Dziekuje i pozdrawiam
    Andrzej