  • Data: 2004-07-01 11:08:07
    Temat: ZUS i absolwent (oszukany przez ZUS)
    Od: "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zarejestrowałem działalnośc gospodarcza jako absolwent 5 czerwca 2004roku
    (czyli nie płace teoretycznie emerytalnego).
    Dzisiaj mi babka dzwoni ze musze wyrejesrowac działalnosc i zarejestrowac
    ponownie gdyz ustawa o absolwentach została wycofana. Moje zgłoszenie
    zostało przyjete bez zastrzeżeń, w ZUSie upewniano mnie ze nie bede płacił
    emerytalnego. Co mam zrobic?? wyrejesrowac to czy moze wziasc i pozostawic
    to tak jak jest jako absolwent i jak juz sie mnie coś ZUS doczepi ciągnac
    osobe która mnie rejesrowała??

    Prosze o szybka odpowiedź