  • 11. Data: 2007-02-12 16:08:21
    Temat: Re: ZUS
    Od: Krzysztof Trybowski <t...@g...pl.invalidd>

    On Mon, 12 Feb 2007 16:59:29 +0100, SDD wrote:

    > Wg serwisu www.zus.pl: 1970,65

    Brałem ze strony
    http://mojafirma.infor.pl/wskazniki/1309,Przecietne-
    miesieczne-wynagrodzenie-w-sektorze-przedsiebiorstw-
    -wlacznie-z-wyplatami-z-zysku-w-2006-r.html
    ale użyłem danych z IV kw. Nie wiem dlaczego wydawało mi się, że tak ma
    być. Widocznie przeczytałem gdzieś, że chodzi o poprzedni kwartał. Jak to
    jest? Zawsze 2 kwartały do tyłu, czy zawsze III kw?

  • 12. Data: 2007-02-12 16:15:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Trybowski" <t...@g...pl.invalidd> napisał w
    wiadomości news:sgfoocbvu1d3.dlg@trybik.mamut.zax.pl...

    poprzedni kwartał. Jak to
    > jest? Zawsze 2 kwartały do tyłu, czy zawsze III kw?

    Jednakowa podstawa obowiazuje zawsze 3 mce - obvecna obowiazuje za grudzien,
    styczen i luty. Stosowne rozporzadzenie wydane wiec bylo odpowiednio
    wczesniej, gdy jeszcze wyniki z IV kwartalu nie byly znane. Wyniki te beda
    obowiazywaly w odniesieniu do skladek za marzec, kwiecien i maj

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2007-02-12 17:16:29
    Od: Krzysztof Trybowski <t...@g...pl.invalidd>

    On Mon, 12 Feb 2007 17:15:07 +0100, SDD wrote:

> [...]
    > wczesniej, gdy jeszcze wyniki z IV kwartalu nie byly znane. Wyniki te beda
    > obowiazywaly w odniesieniu do skladek za marzec, kwiecien i maj

    Dzięki!
    Strasznie dużo kruczków w tym prawie :/