  • 1. Data: 2007-02-11 15:12:20
    Temat: Wysokość uposażenia sędziego i prokuratora ?
    Od: "Stary kawaler Jarek K." <s...@N...gazeta.pl>

    1. Ile wynosi uposażenie sędziego i prokuratora rejonowego, a, ile okręgowego ?
    Gdzie szukać informacji ?

  • 2. Data: 2007-02-11 16:30:10
    Temat: Re: Wysokość uposażenia sędziego i prokuratora ?
    Od: "Washko" <w...@w...org>

    On 11 Lut, 16:12, "Stary kawaler Jarek K."
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:
    > 1. Ile wynosi uposażenie sędziego i prokuratora rejonowego, a, ile okręgowego ?
    > Gdzie szukać informacji ?

    Jeśli chodzi o sędziów, to w art. 91 ustawy - Prawo o ustroju sądów
    powszechnych i w rozporządzeniu Prezydenta RP z dnia 06.05.2003 r. w
    sprawie stawek podstawowych wynagrodzenia zasadniczego sędziów...
    Oblicza się je na podstawie kwoty bazowej, ustalanej w budżecie, która
    wynosi w 2007 r. 1459,84 zł.

    Jeśli chodzi o prokuratorów, to w art. 62 ustawy o prokuraturze i w
    rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie stawek podstawowych
    wynagrodzenia zasadniczego prokuratorów... Oblicza się je na podstawie
    kwoty bazowej, ustalanej w budżecie, która wynosi w 2007 r. tyle samo,
    co dla sędziów.

    Pozdrawiam,
    Washko
    http://washko.wordpress.com

  • 3. Data: 2007-02-11 17:03:54
    Od: "Stary kawaler Jarek K. " <s...@g...pl>

    > 1. Ile wynosi uposażenie sędziego i prokuratora rejonowego, a, ile okręgowego?
    > Gdzie szukać informacji ?

    Po pierwsze dziękuję za wskazów, a po drugie mam teraz drugi problem, ponieważ
    nie rozumiem określeń w nim zawartych.

    Czy mógłbym się dowiedzieć, ile wynosi w tej chwili uposażenie sędziego z:

    a) 5-cioletnim stażem
    b) 9-cioletnim stażem

    oraz poznać zasadę obliczania tego uposażenia ?

  • 4. Data: 2007-02-11 19:16:49
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Czy mógłbym się dowiedzieć, ile wynosi w tej chwili uposażenie sędziego z:
    >
    > a) 5-cioletnim stażem
    > b) 9-cioletnim stażem

    w uproszczeniu dla szeregowego (a nie takiego ktory pelni jakas funkcje)
    sedziego w sadzie rejonowym z 5 letnim stazem pracy (odpowiednio do
    prokuratora):

    3,3x1460zl+5% brutto, ale nie odprowadza sie skaldek na ubezpieczenie
    spoleczne.

    wszysko jest w podanych przz kogos wczesniej aktach prawnych

    Cezar