  • Data: 2006-09-28 20:05:50
    Temat: ZUS a 26lat - okres karencji?
    Od: "Amrif" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    25 sierpnia skończyłem 26 lat a w szpitalu znalazłem się 25
    września. Odmówiono mi przyjęcia. Czy istnieje miesiączny okres
    karencji gdy po okresie gdy moje ubezpieczenie było płacone przez
    zakład pracy ojca?
    Jestem studentem dziennym i jeszcze przez obroną - jaki dokument
    świadczy umożliwi mi przyjęcie do szpitala? Mam oświadczenie
    uczelni o płaceniu za mnie składek - czy to wystarczy? Proszę o
    pilną pomoc w temaci ponieważ jutro znów muszę przejechać ponad
    500km do szpitala i nie chcę być odesłany z kwitkiem przez
    niekompetentną recepcjonistkę.

    Tomek