  • Data: 2005-11-15 15:41:23
    Temat: ZFŚS a świadczenie urlopowe - jak to jest ?
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Proszę Was o ewentualne sprostowanie albowiem mam problem w udzieleniu sobie
    odpowiedzi na pytanie. czy pracodawca zatrudniający powyżej 20 pracowników w
    przeliczeniu na pełen etat MOŻE zamist tworzenia ZFŚS wypłacać świadczenie
    urlopowe ?

    Wg. mnie taki pracodawca, któy zatrudnia na dzień 1 stycznia powyżej 20
    pracowników w przeliczeniu na pełen etat NIE ma możliwości ustanowienia
    świadczenia urlopowego, musi tworzyć fundusz - czy mam rację ?