eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZAiKS, STOART i inne, a reklamyZAiKS, STOART i inne, a reklamy
  • Data: 2011-10-16 20:14:33
    Temat: ZAiKS, STOART i inne, a reklamy
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Wspominałem już wcześniej o małej, lokalnej stacji radiowej... no i kolejne pytanie:
    czy reklamy puszczane pomiędzy audycjami to również działka anty-robin-hoodów
    (zabierają biednym, rozdają bogatym)? Leci w reklamach środek na ból głowy na cztery
    litery, a w tle plumka <lokowanie-produktu>Petit Jour - Richard
    Lornac</lokowanie-produktu>... no i co z tym fantem zrobić? Czy stacja radiowa też
    odpowiada za utwory wewnątrz reklam? A jeśli właściciel reklamy jest też właścicielem
    praw do utworu? A jeśli do tego wszystkiego jest to też stacja radiowa, która ową
    reklamę puszcza (tworzymy reklamy dla klientów i puszczamy potem w naszym radio)?

    Pytam również z tego względu, że zastanawiamy się nad 15 minutową reklamą (norma to
    15 lub 30 sekund), w której puszczany jest rozdział audiobooka. Wszystko w ramach
    umowy między wydawnictwem, a radiem.

    Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi,
    Jan Bartnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1