    From: Tasman <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZAGINĄŁ TELEFON
    Date: Wed, 24 Nov 2004 17:14:46 +0100

    witam, mam pytanie

    mialem dzis jazdy, na kursie, zostawilem w samochodzie telefon, po
    powrocie do domu zorientowalem sie, ze go nie mam, tylko zostal w
    samochodzie, zadzwonilem na moj numer, odebral moj instruktor,
    powiedzial, ze zostawi mi telefon w firmie, u sekretarki, to przyjade i
    go odbiore, pojechalem tam, a sekretarka powiedziala, ze ona juz tego
    telefonu nie ma, ze dala go jakiemus kolesiowi, ktory po niego
    przyszedl, istnieje podejrzenie, ze ktos slyszal, jak instruktor dawal
    sekretarce telefon i powiedzial, ze ktos ma po niego przyjechac, ktos
    mnie ubiegl, czy da sie cos w tej sprawie zrobic, jesli telefon sie nie
    znajdzie ? czy sekretarka za niego odpowiada ? powiedziala, ze nie
    spytala nawet o nazwisko osoby, ktora odbierala ten telefon, bo to nie
    jest jej obowiazek i nie moge miec do niej pretensji, co mam robic,
    pomozcie, przeciez nie zgubilem tego telefonu w sali wykladowej, zeby
    ktos mogl go zabrac, tylko osobiscie instruktor przekazal go (przy
    wlascicielu osrodka, ktory juz wie o sprawie) sekretarce, z gory dzieki
    za odpowiedzi !

    pozdrawiam