  • 11. Data: 2008-07-17 13:17:43
    Temat: Re: Z torba na zakupy.
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 17 Jul 2008 14:27:58 +0200, Johnson napisał(a):

    > jeśli będzie definicja legalna "czarnych".

    afroamerykanow? To inaczej. Bo tu moze ciezko ocenic. Niech bedzie: ludzi w
    okularach

    > Naprawdę to było głupie
    > pytanie ...

    Nie pytanie bylo glupie

    --
    marcin

  • 12. Data: 2008-07-17 13:24:06
    Od: Marian <m...@a...pl>

    januszek wrote:

    > A jak będzie "pijanych nie obsługujemy" to co?

    to czarny z plecakiem moze wejsc =)

  • 13. Data: 2008-07-17 13:42:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zly pisze:

    > afroamerykanow?

    Jesteś rasistą. Afroamerykanie kojarzą ci się z "czarnymi". Powinieneś
    się wstydzić.
    Ja nie mam takich skojarzeń.

    > Nie pytanie bylo glupie

    Ok. Było bardzo głupie.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 14. Data: 2008-07-17 13:43:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Chris pisze:

    > Popytam prawnika z urzedu ochrony oraw konsumenta
    > ( czy jak to sie tam teraz nazywa ) i dam znac na grupie jak
    > oni to widza.

    Jego zdanie jest nieistotne. I tak każdy wie swoje :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 15. Data: 2008-07-17 13:44:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    A i dodam jeszcze, że więcej z rasistami nie gadam :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 16. Data: 2008-07-17 14:36:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 15:17
    (autor zly
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@p...fixed>):

    > afroamerykanow?

    W polsce to chyba afropolaków? Nazywanie Murzynów afroamerykanami w ameryce
    jest chore, ale nazywanie ich tak w polsce zakrawa już na chorobię. Ja
    wiem, że dupolizy usańskie z rządu mają aspirację zostania kolejnym stanem
    USA, a Wielki Brat Zaa Totalitaru jest naszym idolem, ale bez przesadyzmu.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2008-07-17 14:43:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zly napisał(a):

    > maja alkomat?

    Mają.

    j.

  • 18. Data: 2008-07-17 16:17:09
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > może odmówić tylko nie na podstawie "widzimisię" tylko na podstawie
    > regulaminu sklepu.

    Regulamin sklepu obowiązuje tylko jego pracowników.

  • 19. Data: 2008-07-17 16:27:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    William pisze:

    > Regulamin sklepu obowiązuje tylko jego pracowników.

    No co ty ? Czy ja pisałem o regulaminie pracy ?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 20. Data: 2008-07-17 20:55:05
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Jesteś rasistą. Afroamerykanie kojarzą ci się z "czarnymi". Powinieneś się
    > wstydzić.

    A jacy mają być zieloni, różowi?? Mi się też wydaje, że raczej czarni, czy
    też brązowi.

    Pozdreo Przemek