  • 1. Data: 2008-02-07 09:46:40
    Temat: Wysylka monety za granice
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Witam,
    Gdzie mozna ubiegac sie o pozwolenie wysylki monety z 1936 roku za granice?

    Maciek

  • 2. Data: 2008-02-07 10:29:57
    Temat: Re: Wysylka monety za granice
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    eeee... z 36 pozwolenie ?

  • 3. Data: 2008-02-07 10:46:41
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2008 10:46:40 +0100, Maciek napisał(a):

    > Witam,
    > Gdzie mozna ubiegac sie o pozwolenie wysylki monety z 1936 roku za granice?
    >
    > Maciek

    proponuję Urząd Celny o ile monety z 1936 podlegają "większej ochronie", w
    co wątpię, ale nie mam pewności, trzeba by się zagłębić...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2008-02-07 11:12:03
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 07 Feb 2008 10:46:40 +0100, Maciek napisał(a):

    > Gdzie mozna ubiegac sie o pozwolenie wysylki monety z 1936 roku za
    > granice?

    Jeśli na stałe to u ministra kultury (art. 51-52 ustawy o ochronie
    zabytków i opiece nad zabytkami). Jeśli czasowo to u wojewódzkiego
    konserwatora zabytków (art. 53-54).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie