  • 1. Data: 2008-02-07 12:33:57
    Temat: Umowa barterowa: firma / osoba prywatna.
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Czy jest możliwość podpisania umowy barterwej miedzy firmą (płatnikiem VAT)
    a osobą prywatną nieprowdzącą działalności gospodarczej?
    Trochę szukałem po sieci ale zazwyczaj były przykłady umów bartertowych
    firma/firma i firma/organizacja pozarządowa.

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    /|\/|\/|\ GG: 597291

  • 2. Data: 2008-02-07 23:59:28
    Temat: Re: Umowa barterowa: firma / osoba prywatna.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Feb 2008, Joy wrote:

    > Czy jest możliwość podpisania umowy barterwej miedzy firmą (płatnikiem VAT)
    > a osobą prywatną nieprowdzącą działalności gospodarczej?

    IMVHO tak, co nijak nie zwolni z obowiązku wystawienia przez jedną
    stronę faktury z wykazanym VAT a drugiej - rachunku (bez VAT).
    "Barter" na mój gust sprowadzi się do potrącenia należności i tyle,
    przepisy podatkowe nie regulują samych umów a jedynie ich skutki :)

    pzdr, Gotfryd