eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWysoki Sąd demaskuje 0.6% kłamstwa PiS o rządach PO w trybie wyborczym (nieprawomocnie) › Wysoki Sąd demaskuje 0.6% kłamstwa PiS o rządach PO w trybie wyborczym (nieprawomocnie)
  • Data: 2023-08-25 21:07:31
    Temat: Wysoki Sąd demaskuje 0.6% kłamstwa PiS o rządach PO w trybie wyborczym (nieprawomocnie)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-parlament
    arne-2023/news-ko-pozwala-pis-w-trybie-wyborczym-jes
    t-postanowienie-sadu,nId,6983026
> [...]
    > na Twitterze stwierdził: "z uwagi na pretensje Platformy przyjrzeliśmy
    > się sprawie bliżej i musimy sprostować: bezrobocie za Tuska sięgnęło w
    > lutym 2013 r. JEDYNIE 14,4 proc., czyli ponad 2,3 mln Polaków
    > pozostawało wówczas bez pracy, nie osiągnęło jednak 15 proc. w skali
    > kraju. Z pewnością wiele to zmieniało w sytuacji ówczesnych
    > bezrobotnych... Zwłaszcza tych z powiatu piskiego, gdzie bezrobocie w
    > trakcie 2014 r. sięgnęło ponad 34 proc. Powiatów, gdzie bezrobocie za
    > Tuska sięgało ponad 15 proc. było około 230 w całej Polsce" - wskazało

    Mi się ten wyrok niespecjalnie podoba ale ujdzie jak taka logika
    wymuszania pedantyzmu będzie konsekwentnie stosowana w obie/wszystkie
    strony. Natomiast PO IMHO wyjdzie (politycznie) na tej wygranej jak
    Zabłocki na mydle.

    Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać, wystarczy je respektować.

    --
    A. Filip