  • 1. Data: 2005-08-05 08:37:07
    Temat: Wyrok nakazowy - jak pisac odwolanie
    Od: "Sindad" <w...@w...pl>

    Wlasnie dostalem Wyrok Nakazowy w imieniu RP.
    Po prostu jakis czas temu odmowilem przyjecia mandatu od policjanta bo
    uzasadnienie wydalo mi sie absurdalne.
    Obwiniono mnie o to ze wyprzedzalem inne pojazdy na skrzyzowaniu (jakie to
    skrzyzowanie - ponizej wyjasnie).
    Policjant proponowal 300 pln mandatu. Odmowilem. Sad orzekl 300 pln (mandat)
    + 50 kosztow sadowych.

    Jak wygladalo przewinienie?
    Jadac prosta droga wyprzedzalem inne pojazdy.
    Nagle wyskoczyl policjant i powiedzial ze wyprzedzalem na skrzyzowaniu.
    Jak wygladalo skrzyzowanie? Oto link do miejsca zdarzenia:
    http://www.republika.pl/benone/index.htm

    I teraz najwazniejsze.
    Jak napisac taki sprzeciw do Sadu?
    Do kogo, co pisac co pominac.
    Bede wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2005-08-05 08:55:34
    Temat: Re: Wyrok nakazowy - jak pisac odwolanie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Sindad napisał(a):
    > I teraz najwazniejsze.
    > Jak napisac taki sprzeciw do Sadu?

    "Wnoszę sprzeciw od wyroku nakazowego z dnia........ sygn..............."
    podpis

    Więcej nie trzeba i tak nikt nie będzie tego czytał ;))
    Nakaz straci moc, a sprawa trafi na rozprawę.
    A poważniej - możesz (ale nie musisz - zdążysz na rozprawie) dołączyć te
    zdjęcia, szkic miejsca zdarzenia i napisać dlaczego nie zgadzasz się z
    mandatem. Tylko krótko...
    Tyle że ze zdjęć wynika że skrzyżowanie jednak było(?)... Broń się, że
    nie było oznaczone, nie mogłeś go zauważyć itd.

    > Do kogo, co pisac co pominac.

    przecież dostałeś pouczenie
    do sądu który wydał nakaz

    KG

  • 3. Data: 2005-08-05 10:11:46
    Od: "Sindad" <w...@w...pl>

> [...]
    > Tyle że ze zdjęć wynika że skrzyżowanie jednak było(?)... Broń się, że
    > nie było oznaczone, nie mogłeś go zauważyć itd.

    Cfaniak jestes ze widzisz skrzyzowanie! :-)
    Wyobraz sobie ze jedziesz autem.
    Widzisz cale zdarzenie pod innym kontem niz na zdjeciach (auto jest bardziej
    posrodku drogi - czyli niewiele widac z lewej i prawej).
    Wybraz sobie ze jedziedz np. 50km/g.
    Wyobraz sobie ze wyprzedzasz inny samochod (zaslania wszelkie znaki, widoki,
    chcesz go szybko wyprzedzic bo to dostawczak).
    Ale wyprzedzasz bo nie ma znakow poziomych na drodze (ciagla linia), pozatym
    w poblizu skrzyzowania sa drzewa :-)
    Powiedz szczerze czy w takiej sytuacji przygladasz sie ze za 100 m jest
    "skrzyzowanie"?
    Analizujesz "skrzyzowanie"?
    Przypomne ze masz 5-7 sekund, jestes w ruchu, inne samochody takze.
    Wciaz widzisz "skrzyzowanie"?

    > przecież dostałeś pouczenie
    > do sądu który wydał nakaz

    Dzieki za pomoc

  • 4. Data: 2005-08-05 10:41:59
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Sindad" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    Mnie przekonałeś :-)

    a gdzie jest ta pułapka?

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2005-08-05 11:12:17
    Od: "Sindad" <w...@w...pl>

    > Mnie przekonałeś :-)
    >
    > a gdzie jest ta pułapka?

    uff - 1:0
    Obys byl w przyszlosci asesorem w mojej sprawie
    :-)

  • 6. Data: 2005-08-06 13:00:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Użytkownik "Sindad" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mnie przekonałeś :-)
    >
    > a gdzie jest ta pułapka?

    Pułapką jest pewnie znak ze 100 m przed tym skrzyżowaniem ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 7. Data: 2005-08-08 03:12:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 5 Aug 2005 12:11:46 +0200,
    Sindad <w...@w...pl> screamed:
    > Przypomne ze masz 5-7 sekund, jestes w ruchu, inne samochody takze.
    > Wciaz widzisz "skrzyzowanie"?

    Nie jest istotny fakt widzenia skrzyżowania. Istotny jest fakt
    jego obecności.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 05:11:56 user up 10697 days, 17:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's redundant! It's redundant! -- R. E. Dundant

  • 8. Data: 2005-08-08 08:57:39
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Sindad napisał(a):
    > Cfaniak jestes ze widzisz skrzyzowanie! :-)

    bo widzę, ono tam jest :)

> [...]
    > chcesz go szybko wyprzedzic bo to dostawczak).
    > Ale wyprzedzasz bo nie ma znakow poziomych na drodze (ciagla linia), pozatym

    a pionowych?

> [...]
    > "skrzyzowanie"?
    > Analizujesz "skrzyzowanie"?
    > Przypomne ze masz 5-7 sekund, jestes w ruchu, inne samochody takze.

    przecież Ci napisałem, że możesz próbować w ten sposób
    może się uda :)

    KG

  • 9. Data: 2005-08-08 18:40:53
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Johnson:
    > Pułapką jest pewnie znak ze 100 m przed tym skrzyżowaniem ...

    No, ale tam jest droga gruntowa przeciez, wiec jakie to jest skrzyzowanie?
    Pozdr. Dulek

  • 10. Data: 2005-08-08 18:56:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dulek napisał(a):

    > No, ale tam jest droga gruntowa przeciez, wiec jakie to jest skrzyzowanie?
    > Pozdr. Dulek

    Ja tam na jednym zdjęciu - 4-tym widzę że na tej drodze stoi znak ustąp
    pierwszeństwa, a więc zapewne na drodze głównej stoi inny znak
    wskazujący na skrzyżowanie z pierwszeństwem przejazdu, bo stawiają je
    zazwyczaj w komplecie. Więc radzę się oglądać na znaki i potem nie
    udawać że ich nie ma.