    From: "Sindad" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyrok nakazowy - jak pisac odwolanie
    Date: Fri, 5 Aug 2005 10:37:07 +0200

    Wlasnie dostalem Wyrok Nakazowy w imieniu RP.
    Po prostu jakis czas temu odmowilem przyjecia mandatu od policjanta bo
    uzasadnienie wydalo mi sie absurdalne.
    Obwiniono mnie o to ze wyprzedzalem inne pojazdy na skrzyzowaniu (jakie to
    skrzyzowanie - ponizej wyjasnie).
    Policjant proponowal 300 pln mandatu. Odmowilem. Sad orzekl 300 pln (mandat)
    + 50 kosztow sadowych.

    Jak wygladalo przewinienie?
    Jadac prosta droga wyprzedzalem inne pojazdy.
    Nagle wyskoczyl policjant i powiedzial ze wyprzedzalem na skrzyzowaniu.
    Jak wygladalo skrzyzowanie? Oto link do miejsca zdarzenia:
    http://www.republika.pl/benone/index.htm

    I teraz najwazniejsze.
    Jak napisac taki sprzeciw do Sadu?
    Do kogo, co pisac co pominac.