  • 11. Data: 2006-08-04 11:22:34
    Temat: Re: Wyrok bez poinformowania o rozprawie, areszt za 140 złotych IV RP
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "zuber" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:1154675090.221002.5490@m79g2000cwm.googlegroups
    .com...

    kam napisał(a):

    > o ile jest prawomocny...
    >
    > KG

    >Wniosłem powództwo przeciw egzekucyjne. Ale nie o to chodzi, co
    >myślicie o całej sprawie. ? Jak byście teraz postąpili ?

    Ja po otrzymaniu nakazu wraz z zawiadomieniem o wszczeciu egzekucji
    wnioslbym sprzeciw od tego nakazu podnoszac ,ze dopiero teraz nastapilo
    doreczenie.

    A co sadze o sytuacji... tak bywa. Niestety przepisy sa tak skonstruowane
    ,ze jak nie wyjdzie sasiad i nie ponformuje, ze pozwany juz tutaj nie
    mieszka to przesylka zostanie uznana za doreczona.

  • 12. Data: 2006-08-04 11:35:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Lookasik napisał:

    > A co sadze o sytuacji... tak bywa. Niestety przepisy sa tak
    > skonstruowane ,ze jak nie wyjdzie sasiad i nie ponformuje, ze pozwany
    > juz tutaj nie mieszka to przesylka zostanie uznana za doreczona.

    Dementuję pogłoski, jakoby. Z własnego doświadczenia wiem, że Polska
    Poczta odmawia przyjęcia takiej informacji do wiadomości i przekazania
    jej do nadawcy ;-(

    M.

  • 13. Data: 2006-08-04 15:37:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lookasik napisał(a):
    > rano jak najbardzej..... ja wstaje rano , Ty w nocy :)

    w nocy to byłoby o 3 :)

    KG

  • 14. Data: 2006-08-04 22:07:57
    Od: "zuber" <p...@p...com.pl>

    widzę że się niepotrzebnie zdenerwowałem, chyba takie
    postępowanie jest całkeim normalne ...........................