  • Data: 2002-01-17 00:27:01
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika
    Od: "maryna" <m...@m...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Mam spory dylemat, ponieważ chcę się zwolnić z pracy ale nie wiem jak to
    szybko zrobić. Mój przyszły pracodawca nie będzie na mnie czekał tak długo.
    W obecnej sytuacji mógłbym do niego przyjść dopiero 1 marca. Obecny
    pracodawca nie chce podpisać mi wypowiedzenia za porozumieniem stron. Na
    dodatek jest to firma konkurencyjna, a ja mam podpisaną umowę o zakazie
    konkurencji w czasie trwania stosunku pracy. Mój obecny pracodawca nie chce
    abym odchodził z jego firmy i staje mi okoniem na każdą ugodę. Mam jeszcze 6
    dni starego urlopu.
    Czy jest możliwe abym rozpoczął pracę u nowego pracodawcy od 28 stycznia lub
    1 lutego ?
    Przeglądałem prawo pracy oraz przeczytałem Wydanie Specjalne Gazety Prawnej
    z dnia 13 czerwca 2001r.szukałem także w internecie i nie znalazłem niczego
    co by mi dało odpowiedz na moje pytanie.
    Jakie konsekwencje i z czym się wiąże oraz kiedy nastąpi rozwiązanie umowy w
    przypadku porzucenia pracy.
    W prawie pracy nie znalazłem słowa o porzuceniu pracy.
    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam maryna
    http://www.autainfo.prv.pl/