  • Data: 2009-10-31 13:29:34
    Temat: Wypowiedzenie umowy o internet z 2-letnim wyprzedzeniem?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> szukaj wiadomości tego autora

    Zagapiliśmy się w tym roku i TP po zakończeniu promocji naliczyła wyższy
    abonament, niepromocyjny (przed zakończeniem: 90zł, po: 220zł). W dodatku
    trzeba będzie zapłacić tyle przez 2 miesiące, bo okres wypowiedzenia to 30
    dni do daty naliczania abonamentu.

    Czy - żeby uniknąć czegoś takiego - można wraz z świeżo podpisaną 2-letnią
    umową złożyć wypowiedzenie tejże umowy z dniem np. 31 października 2011?

    Poza tym umowa i regulamin promocji trochę mi śmierdzą, tzn. są tam
    określenia typu: "promocyjny abonament obowiązuje w okresie trwania umowy"
    oraz "umowa zawarta jest na 24-miesiące, a po upłynięciu tego okresu
    przedłużona jest automatycznie na czas nieokreślony". Czy nie oznacza to, że
    po przedłużeniu umowy wciąż obowiązuje promocyjny abonament? Widzę, że w
    dzisiejszych umowach jest to dużo wyraźniej ujednoznacznione niż w mojej
    umowie sprzed dwóch lat. Czyżby komuś się udało złożyć reklamację i odzyskać
    nadpłatę?

    Z góry dzięki za wskazówki w obu kwestiach :)

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży