  • Data: 2012-10-29 16:51:29
    Temat: Wypowiedzenie umowy KS
    Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupuję w sklepie wysyłkowym, jestem konsumentem. Po zapłaceniu okazuje się,
    że towaru nie ma na stanie, a czas realizacji zamówienia jest totalnie nie
    do przyjęcia. Czy w związku z tym (ważne) - PRZED wysłaniem przez nich
    towaru, mogę wypowiedzieć umowę powołując się na Ustawę z dnia 2 marca 2000
    r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny? Bo sprzedawca twierdzi, że nie mam
    takiego prawa i chce mi na siłę wysłać coś, co już kupiłem gdzie indziej,
    zdrowo przy okazji przepłacając.