  • 1. Data: 2007-06-19 07:14:16
    Temat: Wypowiedzenie?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Czesc
    Ile trwa okres wypowiedzenia umowy dokladnie najmu mieszkania jesli nie ma
    okreslonego okresu wypowiedzenia. Umowa byla na 1 rok, w tej chwili uplynelo
    juz 8 miesiecy i chce ja wypowiedziec.

    Czy ktos moglby mi podac przepis ktory to precyzuje?

    Jarod

  • 2. Data: 2007-06-19 12:10:55
    Temat: Re: Wypowiedzenie?
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uplynelo
    > juz 8 miesiecy i chce ja wypowiedziec.
    >
    > Czy ktos moglby mi podac przepis ktory to precyzuje?

    Nie ma wypowiedzenia. Umowa musi dobiec końca.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-06-19 12:12:45
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma wypowiedzenia. Umowa musi dobiec końca.
    >
    > Pozdrawiam

    Dopisane później.
    Polska mentalność. Najpierw należy zapytać jak umowę sporządzić aby miała
    ręce i nogi, a później pytać co robić.

  • 4. Data: 2007-06-19 12:44:03
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    > Dopisane później.
    > Polska mentalność. Najpierw należy zapytać jak umowę sporządzić aby miała
    > ręce i nogi, a później pytać co robić.

    Bo kazdy powinien byc prawnikiem i siedziec z kodeksem w dlugie zimowe
    wieczory...

    Chodzi mi oto, czy ten okres wypowiedzenia to 1 miesiac czy 2?

    Jarod

  • 5. Data: 2007-06-19 12:50:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2007 12:44:03 +0000, Jarod napisał(a):

    > Chodzi mi oto, czy ten okres wypowiedzenia to 1 miesiac czy 2?

    Umowę najmu zawartą na czas określony można wypowiedzieć tylko wtedy gdy
    sama umowa przewidywała taką możliwośc. Jeśli w umowie nic o wypowiedzeniu
    nie było, to tak jak ci napisali umowa musi dobiec do końca. Bodajże art.
    673 Kodeksu Cywilnego.

  • 6. Data: 2007-06-19 20:28:49
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    jureq pisze:

> [...]
    > nie było, to tak jak ci napisali umowa musi dobiec do końca. Bodajże art.

    Widzisz drogi kolego pytający, jakie to proste!
    A konkretny przepis to art. 673 paragraf 3 Kodeksu cywilnego.
    Można wypowiedzieć umowę tylko wówczas kiedy jest to zapisane w niej.

    Następnym razem poproś jednak kogoś o sporządzenie takiej umowy jakiej
    potrzebujesz, jeżeli jesteś Wynajmującym lokal czyli np. właścicielem.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-06-20 13:09:56
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Mecenas wrote:

> [...]
    >
    > Następnym razem poproś jednak kogoś o sporządzenie takiej umowy jakiej
    > potrzebujesz, jeżeli jesteś Wynajmującym lokal czyli np. właścicielem.

    Chyba można taką umowę aneksować jeśli obie strony dojdą do porozumienia i
    to jest jakaś droga, zgadza się?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 8. Data: 2007-06-20 13:24:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 15:09:56 +0200, arekmx napisał(a):

    > Chyba można taką umowę aneksować jeśli obie strony dojdą do porozumienia i
    > to jest jakaś droga, zgadza się?

    Jeśli obie strony dojdą do porozumienia to można po prostu taka umowę
    rozwiązać bez żadnego wypowiedzenia. Jeśli.....