  • Data: 2007-04-18 21:58:02
    Temat: Wypowiedzenie :)
    Od: "GTW" <g...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry czy też dobry wieczór.
    Od końca listopada mam wątpliwą przyjemność pracowania w pewnym
    hipermarkecie o fikcyjnej nazwie "Wesko" (od łezki gdyby ktoś nie wiedział).
    Widziałem tam wiele sytuacji krzywdzących zarówno dla mnie jak i przede
    wszystkim dla innych osób. Nie raz nawet byłem świadkiem tego jak ktoś się
    popłakał (stąd też i nazwa bo nie mogę tu napisać o jaką faktyczną nazwę
    chodzi :D ). W każdym razie w teorii będę niedługo miał już nową pracę i
    chciałbym złożyć wypowiedzenie ale problem polega na tym, że nie wiem jak
    cała formułka ma wyglądać? Jest tu ktoś kto może mi pomóc? Ewentualny link
    czy też tekst zamieszczony na forum, który z pewnością komuś w przyszłości
    też by pomógł.

    PS.
    To o pisali w pewnej "faktycznej" gazecie o tym m.in. hipermarkecie, to
    prawda.