  • Data: 2007-04-18 22:27:20
    Temat: Re: Wypowiedzenie :)
    Od: "GTW" <g...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f0656n$c59$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "GTW" <g...@A...pl> napisał w
    wiadomości

    > Mniej więcej tak:
    >

    > Jan Kowalski Paryja Wielka, 13 maja
    2007 r.
    > ul. Krzakowa
    > Paryja Wielka
    >

    > Hiper-Super Market
    > W E Z K O
    >
    > w Paryi Małej
    > -------------
    >
    > Wypowiadam z dniem 30 czerwca 2007 roku umowę o pracę zawartą pomiędzy
    Waszą
    > firmą a mną.
    >

    > (-) Jan Kowalski
    >
    > PS: Pamiętaj o terminie wypowiedzenia. O ile nie porozumiesz się z
    > kierownictwem, to musisz wypowiedzenie złożyć na tyle wcześniej, by
    zachować ten
    > termin.

    W umowie o pracę mam okres wypowiedzenie dwa tygodnie zatem czy mam napisać
    "Wypowiadam z dniem 19 kwietnia 2007 roku umowę o pracę zawartą pomiędzy
    Waszą firmą a mną i oświadczam jednoczesnie, że z dniem 02 maja 2007 będzie
    moim ostatnim dniem pracy"? Bo nie rozumiem po prostu zachowanie terminu
    wypowiedzenia a może rozumiem a nie wiem o tym. Wiem, że to głupie ale
    jestem pracownikiem hipermarketu tak więc prosze o wytłumaczenie.