  • 11. Data: 2008-10-01 09:09:24
    Temat: Re: Wypłata za szkodę OC w PZU
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 29 Sep 2008 20:26:16 +0200, Grazyna napisał(a):

    > Hmmmmm, ciekawe kto z nas dwojga okazalby sie lepszym kierowca ;-))
    > Szkoda, ze nie bedziemy mogli tego sprawdzic. Stawiam dolary przeciw
    > orzechom, ze przegralbys ;-)))))

    Skromność to Twoje drugie imię?
    Nie grzesz tą skromnością, nie grzeszysz ;P

  • 12. Data: 2008-10-17 18:00:53
    Od: Rentier <f...@g...com>

    danynxo11212 pisze:
    > Witam. Miałem dzisiaj kolizję z winy pojazdu który jest ubezpieczony w PZU.
    > Porobił pan rzeczoznawca fotki i już sporządził kosztorys. na kwotę 3000 zł
    > netto. Szkoda na moje oko wyglądała na więcej. Pojechałem do ASO Skody i
    > chłopaki sporządzili kosztorys na kwotę 5 500 zł netto. Poinformowali mnie
    > że PZU nie ma prawa wyliczać szkody z uwzgl 50% amortyzacji oraz że muszą
    > wypłacić kwotę brutto. Czy ktoś przeszedł już drogę krzyżową (odwoławczą) z
    > tym ubezpieczycielem i mógły podpowiedzieć jak sformuować takie pismo
    > odwoławcze?
    Pozwolę się podłączyć.Z pytaniem dodatkowym jakby:
    Jak ci oszacowali części do wymiany?
    U kumpeli okazało,ż=się ,zę auto jest ponad 3 letnie, więc wszystkie manele
    _wyłącznie-rzemieślnicze, zero oryginałów!
    Mam zamiar też coś w tej sprawie podziałać, bo to qrna skandal jest..

    R.