  • 1. Data: 2008-03-21 19:45:17
    Temat: Wyplata z OC sprawcy
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Jasne jest ze jak jakis kierowca spowoduje strate u mnie na np. lakierze to
    z jego oC zostanie wyplacone odszkodowanie za ktore powinienem moc pokryc
    strate (np. ponowne lakierowanie ;))

    Czy z tego OC moge np. wnioskowac wyplate gdy kierowca auta wjechal w
    ogrodzenie posesji (w sensie zniszczyl cos innego niz pojazd) ?

    Icek

  • 2. Data: 2008-03-21 20:34:56
    Temat: Re: Wyplata z OC sprawcy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czy z tego OC mogę np. wnioskować wypłatę gdy kierowca auta wjechali w
    > ogrodzenie posesji (w sensie zniszczyl cos innego niz pojazd) ?

    Tak, z OC również pokrywa się inne straty.

  • 3. Data: 2008-03-22 07:28:49
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tak, z OC również pokrywa się inne straty.

    czemu zatem po wypadku na autostradzie barierki nie sa naprawiane ? Jechalem
    ostatnio W-w Krakow i doslownie co kilometr rozwalona barierka.

    Icek

  • 4. Data: 2008-03-22 09:51:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > czemu zatem po wypadku na autostradzie barierki nie sa naprawiane ?
    > Jechalem
    > ostatnio W-w Krakow i doslownie co kilometr rozwalona barierka.

    Bo się tego zarządowi drogi zrobić nie chciało.

  • 5. Data: 2008-03-22 10:04:55
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Icek <i...@d...pl> napisal:
    > czemu zatem po wypadku na autostradzie barierki nie sa naprawiane ? Jechalem
    > ostatnio W-w Krakow i doslownie co kilometr rozwalona barierka.

    Bo:
    1. nie zawsze jest zidentyfikowany sprawca,
    2. zanim rozpocznie sie naprawa trwa niestety nieusuwalna (narzucona prawnie)
    mordega biurokratyczna:
    nadzorca drogi->gminny/powiatowy/krajowy zarzad drog->wykonawca
    3. a jak nie daj Boze robota wieksza, a nie ma wyznaczonego ryczaltowego
    wykonawcy, to jeszcze przetarg, a wtedy masz miesiac na biuletynie zamowien
    publicznych w plecy.

    Poslowie ludziom zgotowali ten los :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2008-03-22 20:44:40
    Od: "Oyer" <O...@g...pl>

    > czemu zatem po wypadku na autostradzie barierki nie sa naprawiane ?
    > Jechalem
    > ostatnio W-w Krakow i doslownie co kilometr rozwalona barierka.

    bo jako strona pokrzywdzona musisz udowodnić, że poniosłeś stratę w wyniku
    wypadku akurat tego pojazdu.
    podejrzewam, że akurat odpowiedzialnym pracownikom nie chce się tym
    zajmować, lub nie mają wogóle zielonego pojęcia, że coś tam zostało
    uszkodzone.

    a najprościej jest wziąć takie dane z POLICJI

    hey
    Oyer

  • 7. Data: 2008-03-22 21:11:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > uszkodzone.
    >
    > a najprościej jest wziąć takie dane z POLICJI

    nie no najczesciej na autostradzie to skutki sa takie wypadkow ze jest
    policja, karetka i wszystko wiadomo

    Takie przemyslenia mnie naszly po tym jak zobaczylem ile jest uszkodzen na
    autostradzie.

    Icek