    From: jurek <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypłata szkody całkowitej z OC
    Date: Wed, 05 Jul 2006 15:59:23 +0200

    W maju br. miałem wypadek motocyklowy (wjechałem w głęboką dziurę w
    drodze i poważnie uszkodziłem motocykl). Odszkodowanie ma być wypłacone
    z OC Zarządu Dróg. Towarzystwo ubezpieczeniowe WARTA uznało szkodę
    całkowitą (likwidacja motocykla), oszacowaną na 15 500 zł (wartość
    rynkowa motocykla). Mam następujący problem: WARTA znalazła kupca na ten
    motocykl. Mam zawrzeć umowę kupna-sprzedaży na kwotę 5000 zł. Dostarczyć
    ww. umowę do WARTY która to wypłaci mi pozostałą kwotę. Wszystkie te
    uzgodnienia przekazano mi telefonicznie bez potwierdzenia na piśmie. Mam
    wątpliwości, czy przy szkodzie całkowitej ja mam obowiązek sprzedać ten
    motocykl oraz czy po sprzedaży WARTA wypłaci mi pozostałą kwotę skoro
    nie będę już właścicielem motocykla? I w ogóle czy to tak ma wyglądać?