  • Data: 2007-07-09 12:06:31
    Temat: Wypis z rejestru gruntów do KW
    Od: AZyja <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, że pytanie bardziej pasuje na grupę prawniczą, ale z tą również
    związek ma. Sprawa dotyczy kwitologii w sądzie Ksiąg Wieczystych.
    Rys historyczny:
    Były sobie 3 duże działki. W 2006 zostały podzielone na 14 nowych działek
    + droga przekazana gminie. W aktach notarialnych było info, że sąd może
    zażyczyć sobie wypis z rejestru gruntów dla działki którą kupiłem. No i
    faktycznie, przyszło pisemko, że mam dostarczyć wypis, ale.......dla
    wszystkich działek (w sumie było ich 25). Wysłałem do sądu wypis ze swoich
    2 działek i pisemko, że jestem właścicielem tylko tych 2 i do pozostałych
    nie dostanę wypisu. Minęło kilka miesięcy i oto przychodzi z sądu pismo,
    żeby dostarczyć wypis dla już tylko 14 działek (czyli tak jak ja zrobiło
    zapewne kilku innych właścicieli). Zostały numery dla 2 działek prywatnych
    i drogi gminnej.

    I co teraz z tym cholerstwem robić? Sąd napisał, że niedostarczenie
    wypisów spowoduje "oddalenie wniosku o wydzielenie KW"
    Napisanie im oświadczenia, żeby się ode mnie odczepili i wysłali wniosek
    do gminy i innych właścicieli zapewne nie przyniesie skutku (tak jak
    poprzednio). Nie chce mi się natomiast ponownie składać kwitów o
    odłączenie KW. Jak to ugryźć?

    Na razie jedyne co mi przychodzi do łba, to wysłać pismo do gminy z "do
    wiadomości" Sąd KW.

    PS. Nie chodzi tu o koszty wyciągnięcia wypisów, bo w sumie wyjdzie coś
    około 100PLN , ale o "w imię zasad".

    --
    AZyja
    AZyja@poczta(kropeczka)onet(kropa)pl ==> zamień (....) na .