  • Data: 2007-07-11 12:50:53
    Temat: Re: Wypis z rejestru gruntów do KW
    Od: Azazel <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AZyja napisał(a):
    > Dnia Tue, 10 Jul 2007 11:10:04 +0200, Cyb napisał(a):

    > Wypis mogę wziąć w każdej chwili i zanieść w zębach do Sądu, ale
    > .....dlaczego ja skoro to nie moje działki?

    O ile dobrze pamiętam to wypis z rejestru gruntów może dostać osoba
    która ma prawny interes w uzyskaniu go (czy jakoś tak - nie pamiętam jak
    to jest sformułowane w prawie - bodajże w Ustawie Prawo Geodezyjne). Na
    to się powołuj w wydziale geodezji.
    Aczkolwiek moja żona, która miała ten sam problem, usłyszała na taki
    argument od urządniczki, że ich Prawo Geodezyjne nie obowiązuje. :-)
    A.