  • 1. Data: 2003-06-20 16:35:56
    Temat: Wypadki a PZU
    Od: "Verdandi" <v...@N...gazeta.pl>

    W wyniku nieumyslnego zalania mieszkania sasiadow (mieszkajacych pietro
    nizej) powstala niewielka szkoda. Mieszkanie sasiadki jest ubezpieczone i
    bedzie sie ona domagac odszkodowania. Moje mieszkanie jest w chwili obecnej
    nieubezpieczone od takich wypadkow. Czy firma ubezpieczeniowa ma prawo zadac
    ode mnie pokrycia kosztow naprawy szkody? Prosze o pilna odpowiedz na priva:
    v...@g...pl lub c...@p...onet.pl Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2003-06-20 17:46:41
    Temat: Re: Wypadki a PZU
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Verdandi" <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zadac
    > ode mnie pokrycia kosztow naprawy szkody?

    tak

  • 3. Data: 2003-06-20 22:04:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jun 2003, Verdandi wrote:

> [...]
    >+ nieubezpieczone od takich wypadkow. Czy firma ubezpieczeniowa ma prawo zadac
    >+ ode mnie pokrycia kosztow naprawy szkody?

    Tak. Powinno cię taniej wyjść, jeśli sąsiadce zapłacisz bez
    pośredników :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-06-21 07:20:34
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Tak. Powinno cię taniej wyjść, jeśli sąsiadce zapłacisz bez
    > pośredników :]

    No chyba że 'nieumyślność' oznacza brak winy...

    KG