  • Data: 2008-02-21 19:48:28
    Temat: Wypadek w pracy, obciążenie w pracownika 150.000.00zł?
    Od: wandzik <a...@p...ostrowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem kierowcą TIRA i stało się nieszczęście, miałem wypadek, policja,
    sąd orzekł moją winę.
    właściciel firmy i Tira miał tylko OC i ubezpieczenie ładunku, nie
    miał AC dla TIRA. Tir został rozbity i do kasacji. Teraz pracodawca
    zakłada mi sprawę w sądzie i chce 150.000.00 zł. czyli wartość TIRA.
    Nie podpisywałem żadnej odpowiedzialności materialnej,posiadałem
    normalną umowę o pracę.
    Proszę wszystkich o jakieś sugestię czy sąd nakaże mi spłatę
    powstałych szkód.
    Jestem zdesperowany co mam robić?