  • Data: 2002-12-19 12:00:06
    Temat: Wypadek przy pracy i podwójne odszkodowanie
    Od: "Adam" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Jakiś czas temu miałem wypadek przy pracy i zostało przyznane mi
    odszkodowanie.

    Decyzja przyszła zarówno do mnie jak i do firmy. Firma dbając o swojego
    pracownika postanowiła wypłacić mu te pieniądze. Teraz chcą się wycofać i
    napisali pismo w którym żądają natychmiastowego zwrotu. Grożą mi że jeśli
    nie oddam to potrącą mi z pensji.

    I teraz moje pytanie. Czy mają prawo wejść mi na pensje czy muszą mieć wyrok
    sądu
    Dla świętego spokoju chce im oddać pieniądze ale to dla mnie duża kwota i
    nie dam rady spłacić od razu. Czy muszą(mogą) rozłożyć mi to na raty ??

    Dzięki wszystkim za odpowiedz