  • 31. Data: 2005-09-30 13:15:36
    Temat: Re: Wynajem mieszaknia
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > dalej twierdzisz że *zameldowanie* nie daje niczego tylko potwierdzenie
    > Zastanów się i popraw jeżeli przedstawiony scenariusz jest nierealny przy
    > założenniu że właściciel mieszkania nie musi osobiście zameldować osoby w
    > swoim mieszkaniu.

    I wlasciciela nic to nie obchodzi. Jakies jeszcze pomysly ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 32. Data: 2005-09-30 13:38:22
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > - zameldowanie, wyrobienie 'nowego' dowodu osobistego, założenie rachunku
    > adresem 'zameldowania' w jakims internetowym banku.

    tyle ze meldunek bylby na okres trwania umowy, ewentualnie pozniej mozna
    byloby meldunek przedluzyc

    Jacek

  • 33. Data: 2005-09-30 14:09:10
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 wrz o godzinie 14:49, na pl.soc.prawo, Goomich napisał(a):

    > "Taki pan tu nie mieszka, ani nie mieszkał, do widzenia".

    "Proszę Pana, w Biurze Meldunkowym w Urzędzie Gminy, widnieje TAKI pan że
    jest właśnie tutaj zameldowany, wobec czego proszę wskazać które
    wyposażenie jest Pańskie, bym go nie zajął - pozostałe zajmuje na poczet.."

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 34. Data: 2005-09-30 14:33:32
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> naskrobał/a w

    > "Proszę Pana, w Biurze Meldunkowym w Urzędzie Gminy, widnieje
    [cut]

    No i co z tego, że widnieje? Nie ma rękojmi wiary publicznej biur
    meldunkowych.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dobry programista wiesza sie razem ze swoim programem.

  • 35. Data: 2005-09-30 14:41:26
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

> [...]

    > jest właśnie tutaj zameldowany, wobec czego proszę wskazać które
    > wyposażenie jest Pańskie, bym go nie zajął - pozostałe zajmuje na

    poza tym melduje sie na czas trwania umowy, czyli meldunek rowniez jest
    tymczasowy.

    Jacek

  • 36. Data: 2005-09-30 14:43:12
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 wrz o godzinie 16:33, na pl.soc.prawo, Goomich napisał(a):

    > [cut]
    >
    > No i co z tego, że widnieje? Nie ma rękojmi wiary publicznej biur
    > meldunkowych.

    Czyli wnosisz że Twoje zdanie jest ostateczne i wiążące dla komornika.
    Zakładam że każdy dłużnik będzie od tej chwili na widok komornika
    oświadczał - "taki ktoś tutaj nie mieszkał - nie ma rękojmi wiary
    publicznej biur meldunkowych - możesz pan, panie komorniku spadać na
    drzewo".
    I co ostanie bidulkowi do zrobienia? Tak - krok w tył, przeprosić ucałować
    rączke i .... umorzyć egzekucję.

    NMSP

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 37. Data: 2005-09-30 14:48:55
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 wrz o godzinie 16:41, na pl.soc.prawo, castrol napisał(a):

    > poza tym melduje sie na czas trwania umowy, czyli meldunek rowniez jest
    > tymczasowy.

    Ale mówimy obecnie o sytuacji kiedy to najemca *sam* udaje sie do biura
    meldunkowego, bez właściciela mieszkania, co tutaj forsujecie na spółe z
    goomich`em.
    Roman G. podniósł że właściciel winien być stawić się w biurze meldunkowym
    by poświadczyć fakt *przebywania* najemcy pod takim a takim adresem, i
    przyznaje mu rację.
    Z kolei wy twierdzicie że każdy, z byle świstkiem który nosi nazwę "umowy
    najmu" nawet sfałszowany może się zameldować. Przykład z komornikiem był
    jednym z kilku.

    Stąd też dlaczego "cfaniak" który sfałszuje umowę najmu ma ją fałszować
    tylko na czas oznaczony???? Wpisze że na czas stały i viola :)))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 38. Data: 2005-09-30 14:56:36
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Ale mówimy obecnie o sytuacji kiedy to najemca *sam* udaje sie do biura
    > meldunkowego, bez właściciela mieszkania, co tutaj forsujecie na spółe z
    > goomich`em.

    Ja nic nie forsuje, tak stanowi prawo czy tego chcesz czy nie.
    Jesli nie wierzysz proponuje zapoznac sie z archiwum bo wielokrotnie bylo to
    juz walkowane.

    Poza tym tak jak pisalem, meldunek to tylko i wylacznie stan faktyczny
    potwierdzajacy nasze obecne miejsce zamieszkania.

    Zgodnie z prawem to jesli gdzies przebywamy dluzej niz 3 dni to mamy sie
    obowiazek zameldowac czasowo w tym miejscu.

    I to do ustawodawcy wnos jakies roszczenia a nie do nas :)

    I jeszcze raz napisze, meldunek nie daje stanu prawnego do mieszkania ani do
    rzeczy tam sie znajdujacych, jak przyjdzie komornik do kogos kto juz tam nie
    mieszka to mozna go na drzewo wyslac i tyle, z tym ze o ile meldunek czasowy
    wczesniej nie wygasl, to wlasciciel sam powinien poinformowac wlasciwy urzad
    o tym ze ten ktos tam juz nie mieszka i urzad ten powinien go wymeldowac.

    > Z kolei wy twierdzicie że każdy, z byle świstkiem który nosi nazwę "umowy
    > najmu" nawet sfałszowany może się zameldować. Przykład z komornikiem był
    > jednym z kilku.

    Wszystko mozna sfalszowac, umowa jest wiazaca dla obu stron.
    Umowe o prace rowniez mozesz sfalszowac, i rzadac od pracodawcy pieniedzy
    Fakture rowniez mozesz sfalszowac.
    Umowe o dzielo rowniez mozesz sfalszowac i podac kogos do sadu itd itd

    Jacek

  • 39. Data: 2005-09-30 15:19:25
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> naskrobał/a w

> [...]
    > komorniku spadać na drzewo".
    > I co ostanie bidulkowi do zrobienia? Tak - krok w tył, przeprosić
    > ucałować rączke i .... umorzyć egzekucję.

    Zastanów się czasem o czym piszesz i zainteresuj art. 761 kpc.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    I took an IQ test and the results were negative.

  • 40. Data: 2005-09-30 16:04:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > Ale mówimy obecnie o sytuacji kiedy to najemca *sam* udaje sie do biura
    > meldunkowego, bez właściciela mieszkania, co tutaj forsujecie na spółe z
    > goomich`em.

    Bo tak sie da i jest to mozliwe.

    > Roman G. podniósł że właściciel winien być stawić się w biurze meldunkowym
    > by poświadczyć fakt *przebywania* najemcy pod takim a takim adresem, i
    > przyznaje mu rację.

    Nie wiem kim jestes z wyksztalcenia/zawodu ale nie masz pojecia o tym co
    tu piszesz. Dlatego dalsza dyskusja nie ma najmniejszego sensu.

    > Z kolei wy twierdzicie że każdy, z byle świstkiem który nosi nazwę "umowy
    > najmu" nawet sfałszowany może się zameldować. Przykład z komornikiem był
    > jednym z kilku.

    Bo moze sie zamedlowac. Na pobyt tymczasowy mozna sie zameldowac bez
    zadnego problemu. Sam bym sie mogl zameldowac u Ciebie na pobyt
    tymczasowy jak bym bardzo chcial.

    Zamedlowanie nie daje prawa przebywania w danym lokalu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos