  • 1. Data: 2004-07-23 11:33:48
    Temat: Wynagrodzenia w urzędzie marszałkowskim
    Od: "ar156" <a...@n...o2.pl>

    Witam!
    Poszukuje informacji na temat wysokości wynagrodzeń w urzędzie
    marszałkowskim. Proszę o porady gdzie tego szukać?.
    Z góry dziękuje
    ar156

  • 2. Data: 2004-07-24 21:44:53
    Temat: Re: Wynagrodzenia w urzędzie marszałkowskim
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik ar156 napisał(a):
> [...]
    > Poszukuje informacji na temat wysokości wynagrodzeń w urzędzie
    > marszałkowskim. Proszę o porady gdzie tego szukać?.

    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 11 lutego 2003 r.
    w sprawie zasad wynagradzania i wymagań kwalifikacyjnych pracowników
    samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach
    marszałkowskich
    (Dz. U z 2003 roku, nr 33, poz. 264)

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-25 14:44:05
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

> [...]
    > w sprawie zasad wynagradzania i wymagań kwalifikacyjnych pracowników
    > samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i

    Nie do końca tak jest.
    Urząd Marszałkowski ma swój regulamin płac (ma do tego prawo) i jeżeli
    koleżanka się z nim cche zapoznać to zapraszam do kadr.
    Diokument ten jest jawny więc nie powinno być z tym problemów.

  • 4. Data: 2004-07-25 15:02:54
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Witam!
    > Poszukuje informacji na temat wysoko?ci wynagrodzeń w urzędzie
    > marszałkowskim. Proszę o porady gdzie tego szukać?.

    Po prostu wchodzisz i pytasz sie, ile pan/pani zarabia. Po prostu nie
    wolno im odmowic ;)

    -spaliny potrafia wrocic do silnika i zrobic np . tuning dziurke w tloku

  • 5. Data: 2004-07-25 16:06:20
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu wchodzisz i pytasz sie, ile pan/pani zarabia. Po prostu nie
    > wolno im odmowic ;)

    A właśnie, że wolno.
    Każdy ma prawo dowiedzieć się ile zarabia urzędnik na danym stanowisku ale
    to nie oznacza, że możesz dowiedzieć się ile zarabia Pani Krysia w dziale
    xxx.
    Jeżeli wiesz, że Pani Krysia pracuje na stanowisku YYY to możesz dowiedzieć
    się ile zarabia się w Urzędzie Marszałkowskim na stanowisku YYY i nic
    ponadto. Pani Krysia może mieć premie, dodatki itp ale to już jej tajemnica
    :-)

  • 6. Data: 2004-07-25 16:33:53
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się ile zarabia się w Urzędzie Marszałkowskim na stanowisku YYY i nic
    > ponadto. Pani Krysia może mieć premie, dodatki itp ale to już jej

    hue hue hue.
    to po co prezentuje się publicznie deklaracje majątkowe pracowników
    administracji?
    vide:
    http://www.gdansk.pl/gdansk/article.php?category=27&
    article=201&history=
    Czyżby premie dla urzędników były wolne od podatku?
    Pani Krysia jest urzędnikiem państwowym i jako taka ma być transparentna
    do bólu.

  • 7. Data: 2004-07-25 18:51:05
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof "gravide" B." <g...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ce0nj5$scn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Czyżby premie dla urzędników były wolne od podatku?
    > Pani Krysia jest urzędnikiem państwowym i jako taka ma być transparentna

    Zakładam, że pani Krysia nie jest radną ani innym ważnym pracownikiem w
    randze burmistrza.
    Koleżanka pytała się o wynagrodzenia pracowników Urzędu Marszałkowskiego a
    to obejmuje i Panią Krysię (na portierni) i pana Waldka (w magazynie).
    Widzę , zę kolega wyczytał gdzieś jakieś informacje i uważa że to już
    wyjaśnia wszystko - a tak nie jest :-)

    Mogę założyć się o dużą wódkę, że ta jawność NIE tyczy się WSZYSTKICH
    pracowników Urzędu Marszałkowskiego :-)

  • 8. Data: 2004-07-25 19:00:36
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

> [...]
    > wyjaśnia wszystko - a tak nie jest :-)
    >
    > Mogę założyć się o dużą wódkę, że ta jawność NIE tyczy się WSZYSTKICH

    kiedyś w zamierzchłych czasach mówiło się:
    Jak chcesz coś załatwić w urzędzie to pogadaj ze sprzataczką/stróżem.
    Od tamtej pory niewiele się zmieniło. Choć pod decyzją podpisuje
    się radny, prezydent miasta czy odpowiedni urzędnik magistratu,
    to zdarza się bardzo często, że decyzję podejmuje sekretarka ;-).
    ups, przepraszam, asystentka.
    Dlatego też jestem całkowicie za transparentnością ich dochodów
    i majątków. Może na dzień dzsiejszy nie podlegają tego typu
    regulacjom wszyscy urzędnicy państwowi, ale moim zdaniem powinni.
    Ponieważ pensje dostają z naszych podatków. Czemu nie mam wiedzieć
    ile płacę komuś kto pracuje dla mnie ;-))).
    Jeśli ktoś chce pracować na państwowym, powinien liczyć się
    z taką ewentualnością.
    A wódki to ja chętnie bym się napił, ale nie dziś, jeszcze trochę pracy
    przede mną ;-))

  • 9. Data: 2004-07-25 19:14:56
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof "gravide" B." <g...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ce106b$cua$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > z taką ewentualnością.
    > A wódki to ja chętnie bym się napił, ale nie dziś, jeszcze trochę pracy

    Nie zapominajmy jakie były podstawy naszej polemiki - odpowiedz na pytanie
    skąd dowiedzieć się ile zarabiają urzędnicy w urzędzie marszałkowskim - i
    proponuję na tym się skoncentrować.
    Urząd Marszałkowski ma swój regulamin wynagradzania i ten dokument jest
    jawny.
    Dochody urzędników są jawne tzn. wiem ile zarabia inspektor, specjalista
    główny specjalista ale to zawsze są "widełki" i nigdy nie dowiem się ile
    KONKRETNIE zarabia Pani Krysia z magazynu.
    Co innego Dyrektor czy Marszałek lub inni decydenci ale to inna bajka :-)

  • 10. Data: 2004-07-25 22:57:05
    Od: "ar156" <a...@n...o2.pl>

    Wielkie dzięki wszystkim za odpowiedź
    Pozdr