    From: "pissmejker" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynagrodzenia w urzędzie marszałkowskim
    Date: Sun, 25 Jul 2004 21:14:56 +0200

    Użytkownik "Krzysztof "gravide" B." <g...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ce106b$cua$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > kiedyś w zamierzchłych czasach mówiło się:
    > Jak chcesz coś załatwić w urzędzie to pogadaj ze sprzataczką/stróżem.
    > Od tamtej pory niewiele się zmieniło. Choć pod decyzją podpisuje
    > się radny, prezydent miasta czy odpowiedni urzędnik magistratu,
    > to zdarza się bardzo często, że decyzję podejmuje sekretarka ;-).
    > ups, przepraszam, asystentka.
    > Dlatego też jestem całkowicie za transparentnością ich dochodów
    > i majątków. Może na dzień dzsiejszy nie podlegają tego typu
> [...]
    Nie zapominajmy jakie były podstawy naszej polemiki - odpowiedz na pytanie
    skąd dowiedzieć się ile zarabiają urzędnicy w urzędzie marszałkowskim - i
    proponuję na tym się skoncentrować.
    Urząd Marszałkowski ma swój regulamin wynagradzania i ten dokument jest
    jawny.
    Dochody urzędników są jawne tzn. wiem ile zarabia inspektor, specjalista
    główny specjalista ale to zawsze są "widełki" i nigdy nie dowiem się ile
    KONKRETNIE zarabia Pani Krysia z magazynu.
    Co innego Dyrektor czy Marszałek lub inni decydenci ale to inna bajka :-)