  • 11. Data: 2007-07-04 08:49:27
    Temat: Re: Wymiana dowodu
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 3 lipca 2007 21:05
    (autor MS
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6e6n6$r8b$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Dlaczego mam płacic skoro wymiana dowodu nie leży w
    > moim interesie.?

    To nie wymieniaj. Nikt nie zmusza.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 12. Data: 2007-07-04 08:52:42
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6e6n6$r8b$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Co sie stanie jak do 31 grudnia br. niewymienie dowodu -

    Nic się nie stanie. Nie będziesz miał ważnego DO. Nie załatwisz spraw, które
    go wymagają...

  • 13. Data: 2007-07-04 17:11:45
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Wed, 04 Jul 2007 10:52:42 +0200, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:

    >Nic się nie stanie. Nie będziesz miał ważnego DO. Nie załatwisz spraw, które
    >go wymagają...

    Jakie to są sprawy, które wymagają dokładnie DO, a nie wystarczy paszport?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 14. Data: 2007-07-04 17:28:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Circulus V." <b...@n...polbox.com> wrote in message

    > Jakie to są sprawy, które wymagają dokładnie DO, a nie wystarczy paszport?

    Żadne.
    Jednak prawo wymaga posiadania dowodu osobistego. Za uchylenie się grozi
    grzywna.

  • 15. Data: 2007-07-04 19:59:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:
    > "Circulus V." <b...@n...polbox.com> wrote in message

    > Żadne.
    > Jednak prawo wymaga posiadania dowodu osobistego. Za uchylenie się
    > grozi grzywna.

    no to on będzie posiadał dowód osobisty, nigdzie w dowodzi niema info że
    jest on wydawany czasowo.

    sprawa jest podobna do wymiany praw jazdy, bodajże było orzeczenie że za
    stare prawo nie można ukarać,

  • 16. Data: 2007-07-04 20:16:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 04 Jul 2007 21:59:52 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > no to on będzie posiadał dowód osobisty, nigdzie w dowodzi niema info że
    > jest on wydawany czasowo.

    O, a ja mam jeszcze kilkadziesiąt tysięcy starych złotych. Nigdzie na
    banknotach nie ma informacji że są wydane czasowo. Myślisz że mogę za ich
    pomocą wydać 10krotność mojej pensji?

    p. m.

  • 17. Data: 2007-07-04 21:00:20
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 4 lipca 2007 19:11
    (autor Circulus V.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2...@4...com>):

    > Jakie to są sprawy, które wymagają dokładnie DO, a nie wystarczy paszport?

    w paszporcie nie ma pesela ani miejsca zameldowania

  • 18. Data: 2007-07-04 21:23:54
    Od: Paweł U. <p...@n...wysylaj.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 4 lipca 2007 19:11
    > (autor Circulus V.
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <2...@4...com>):

    > w paszporcie nie ma pesela ani miejsca zameldowania

    Adresu nie ma, ale PESEL jest wpisywany od ładnych kilku lat /"czerwony"
    paszport/.

    Paweł

  • 19. Data: 2007-07-04 21:44:12
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    Circulus V. <b...@n...polbox.com> napisał(a):

    > Jakie to są sprawy, które wymagają dokładnie DO, a nie wystarczy paszport?

    Wyrobienie paszportu?

    Sz.

  • 20. Data: 2007-07-04 23:34:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 4 lipca 2007 23:23
    (autor Paweł U.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6h37e$ab0$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Adresu nie ma, ale PESEL jest wpisywany od ładnych kilku lat /"czerwony"
    > paszport/.

    No fakt... Jest... ale tak czy siak:

    Po pierwsze primo: nie poświadczysz paszportem zameldowania
    Po drugie primo: Banki i inne takie wymagają wprost DOWODU OSOBISTEGO np. w
    warunkach umowy.