  • Data: 2003-02-28 19:27:08
    Temat: Wymeldowanie z urzędu
    Od: "LeBi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki mały(?)problem:
    Obecnie jestem zameldowany na ul.X,a od przeszło 15 lat mieszkam na ul.Y.
    Główny lokator z ul.X,który w pełni toleruje ten stan rzeczy przebywa
    obecnie za granicą natomiast jeden z lokatorów podał mnie do urzędu miasta o
    wymeldowanie z urzędu wskutek czego otrzymałem zawiadomienie o wszczęciu
    postępowania administracyjnego i wezwanie do złożenia stosownych wyjaśnień.
    Nie będę ukrywał,że zależy mi na adresie z ul.X.
    W związku z tym mam pytanie - jak się tłumaczyć w U.M? Jakich użyć
    argumentów? Jakie mogą być tego konsekwencje?
    Liczę bardzo na Waszą pomoc.
    Za wszelkie uwagi,pomysły i komentarze będę bardzo wdzięczny.

    --
    ______pozdrawiam_______