  • 1. Data: 2008-08-10 19:44:51
    Temat: Wymeldowanie niechcianego lokatora
    Od: "Romek" <r...@v...pl>

    Witam

    List ten piszę w imieniu swojej koleżanki.

    Mam pytanie, czy można wymeldować osobę, która odmawia partycypowania w kosztach
    prowadzenia gospodarstwa domowego, nie pracuje, a także odmawia udziału w
    spłacie zaleglego czynszu

    Pozdrawiam

    R.

  • 2. Data: 2008-08-10 19:56:42
    Temat: Re: Wymeldowanie niechcianego lokatora
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Romek pisze:
    > Mam pytanie, czy można wymeldować osobę, która odmawia partycypowania w kosztach
    > prowadzenia gospodarstwa domowego, nie pracuje, a także odmawia udziału w
    > spłacie zaleglego czynszu

    jeśli mieszka, to nie można wymeldować

    KG

  • 3. Data: 2008-08-10 19:57:27
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ależ oczywiscie, że tak!!
    JaC
    PS. Za jej zgodą i stawiennictwem...

    -----

  • 4. Data: 2008-08-10 20:09:31
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Romek" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztach
    > prowadzenia gospodarstwa domowego, nie pracuje, a także odmawia udziału w

    Tobie chyba bardziej chodzi o eksmisję. Jest to możliwe, ale bardzo trudne w
    praktyce (wiem coś o tym)...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 5. Data: 2008-08-10 20:47:46
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    bardzo latwe.....
    wystarczy isc do prawnika zaplacic mniej wiecej 1000-1500zl,
    ja czekalem kolo 2-3 miesiace i po sprawie pozbylem sie zbednego lokatora
    ktory byl zameldowany w moim mieszkaniu.

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g7nhts$14i$1@inews.gazeta.pl...

  • 6. Data: 2008-08-10 21:14:00
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > wystarczy isc do prawnika zaplacic mniej wiecej 1000-1500zl,
    > ja czekalem kolo 2-3 miesiace i po sprawie pozbylem sie zbednego lokatora
    > ktory byl zameldowany w moim mieszkaniu.

    To przepłaciłeś! Wystarczy złożyć wniosek w wydale meldunkowym. Czy się uda to inna
    sprawa, ale papuga nie jest potrzebna.

    *piotr'ek*

  • 7. Data: 2008-08-10 22:19:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:
    > bardzo latwe.....
    > wystarczy isc do prawnika zaplacic mniej wiecej 1000-1500zl,
    > ja czekalem kolo 2-3 miesiace i po sprawie pozbylem sie zbednego lokatora
    > ktory byl zameldowany w moim mieszkaniu.

    no to żeś ładnie przepłacił. Jakies 20 razy. wliczając znaczki.

  • 8. Data: 2008-08-10 22:20:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Romek wrote:
> [...]
    > prowadzenia gospodarstwa domowego, nie pracuje, a także odmawia udziału w

    napisz cos wiecej, bo z tego nic nie wynika

  • 9. Data: 2008-08-11 06:51:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Aug 2008, bartek wrote:

    > bardzo latwe.....
    > wystarczy isc do prawnika zaplacic mniej wiecej 1000-1500zl,
    > ja czekalem kolo 2-3 miesiace i po sprawie pozbylem sie zbednego lokatora
    > ktory byl zameldowany w moim mieszkaniu.

    On tam MIESZKAŁ czy NIE MIESZKAŁ a (tylko) był zameldowany?
    Piszesz chyba o czymś innym niż jest wątek. I do wymeldowania
    w trybie administracyjnym prawnik to chyba gruba przesada, mnie
    to kosztowało ze dwie czy trzy wizyty w UM i tyle :|
    BTW: jakbyś pisał pod cytatem... ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2008-08-11 16:57:31
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    > napisz cos wiecej, bo z tego nic nie wynika

    no to super, dalem sie wydymac moze tak moze i nie.

    kolezka tutaj raz byl raz go nie bylo, chcialem szybko i sprawnie
    wymeldowac/eksmitowac frajera i tak tez sie udalo