  • 1. Data: 2005-01-27 14:54:24
    Temat: Wymeldowanie, a samochód..
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Sprawa wygląda tak:
    Zostałem administracyjnie wymeldowanyz pobytu stałego z miejscowości X, nie
    mam więc już meldunku stałego, a tylko czasowy w miejscowości Y.
    W miejscowości X mam zarejestrowany samochód i nie wiem co mam z tym fantem
    zrobić. Gdzie przerejestrować, albo wogóle co mam z tym zrobić.
    Dodatkowo jak wygląda sprawa wymiany dokumentów: Dowód osobisty tymczasowy?
    Co z prawem jazdy?

    A co, gdybym się całkowicie wymeldował, również z czasowego? Co wtedy z
    samochodem, i dokumentami, szkołą ect..?

    PS. Pomijam sprawę z WKU bo było maglowane z milion razy.

    RaV

    AQQ:133695 GG:4750295 TLEN:ravsite WPKONTAKT:rav_q
    ICQ:298202732 WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 2. Data: 2005-01-27 18:32:59
    Temat: Re: Wymeldowanie, a samochód..
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    a jeszcze bardziej się komplikuje sprawa z bankami bo czy mogę mieć konto na
    czasowy adres zameldowania? Nie mam możliwości zameldowania się na stałe.