  • 1. Data: 2005-01-27 13:27:01
    Temat: Co robic?
    Od: "Madame_K_C" <m...@o...pl>

    Witam!
    Zwracam sie do grupowiczow o porade.
    Moj ( i nie tylko moj ) problem jest nastepujacy:
    planuje zdawac na Akademie Medyczna ( w Warszawie, ale to nie ma znaczenia )
    jestem juz studentka 3ci rok ( na innym kierunku ), wiec nie obejmuje mnie
    rekrutacja na podstawie "Nowej Matury", musze zdawac egzamin.

    Akademie Medyczne w calej Polsce robia sobie kpiny z posiadaczy "Starej Matury",
    nie jest podana dokladnie forma egzaminu (test wyboru, czy cos innego), zakres
    materialu, informacje docierajace z AM sa mylace, wieloznaczne, nieoficjalne.
    Na stronach internetowych zamieszczono enigmatczne wzmianki o egzaminie,
    domyslom i spekulacjom nie ma konca.
    I tu moje pytanie.
    Czy mozna cos z tym zrobic? Do kogo sie zglosic po informacje, kogo czynic
    odpowiedzialnym za ten stan rzeczy? Moze napisac cos o tym do MENiS?
    Nie wiem, co o tym myslec.
    pozdrawiam